FANDOM

BlackopsNewTopright BO3topright Ztr

Napalmowy Zombie – specjalny typ zombie występujący na mapie Shangri-La w trybie Zombie w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III.

OpisEdytuj

Napalmowy Zombie wygląda jak zwykły, powolny zombie, którego otaczają płomienie. Tak jak Shrieker zombie pojawia się niezależnie od rundy. Wychodzi on wtedy z ziemi wśród płomieni i kieruje się w stronę najbliższego gracza. Napalmowy Zombie posiada większą ilość zdrowia niż zwykły zombie. Kiedy gracz zbliża się do niego, ekran gracza robi się pomarańczowy zupełnie jak po wejściu w ognistą pułapkę. Napalmowy Zombie wybucha po śmierci, pozostawiając po sobie palący się napalm, który rani graczy i zombie. Sam wybuch jest na tyle potężny, że gracz, który znalazł się w jego centrum, zostanie powalony, nawet, jeżeli ma Juggernoga. Właśnie do takiej sytuacji próbuje doprowadzić napalmowy Zombie, ponieważ wybucha, kiedy gracz się do niego zbliży. Wszystko to może się jednak stać zaletą. Przykładem może być sytuacja, w której gracz ucieka przed grupą zombie. Przebiegając obok napalmowego Zombie, gracz zdąży uciec, zanim otrzyma od niego obrażenia, a grupa zombie wyparuje.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Drobne pocieszenie Drobne pocieszenie (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W Shangri-la użyj 31-79 JGb215, na każdym typie zombie.
Podroz w czasie ci powie Podróż w czasie ci powie (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
W Shangri-la zdobądź kamień koncentracji.
Zsyp zombie Zsyp zombie (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
W Shangri-La pozbądź się napalmowego zombie, nie raniąc innych graczy.

CiekawostkiEdytuj

  • Tylko jeden taki zombie może być na mapie.
  • Napalmowy Zombie jest drugim typem zombie, który może ranić innych zombie.
  • Pozostawiony przez napalmowego Zombie napalm nie rani zombie Shriekera i małp zombie.
  • Na napalmowego Zombie nie działają Insta-Kill i Nuke.
  • Gdy napalmowy Zombie zostanie złapany w pułapkę pod wodospadem, jego zdrowie będzie wynosiło tyle, co u zwykłego zombie.
  • Napalmowy Zombie nie pali się ani nie pozostawi napalmu, gdy jest w wodzie.
  • Jeżeli gracz ukończy rundę i w następnej strzeli w napalmowego Zombie, zacznie on biec.
  • Tak jak Shrieker zombie najwcześniej pojawia się w rundzie czwartej.
  • Zmniejszony przy pomocy 31-79 JGb215 napalmowy Zombie wciąż będzie wybuchał, jednak zadaje on wtedy znacznie mniejsze obrażenia.
  • PHD Flopper nie chroni gracza przed jego eksplozją.
  • Napalmowy Zombie zadaje najwięcej obrażeń spośród wszystkich typów zombie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki