FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3.

Night Drop (pol. Nocny Zrzut) – trzecia misja w Call of Duty 3 i pierwsza kampanii brytyjskiej.

OpisEdytuj

Sierżant James Doyle, Kapral Keith, Major Ingram oraz inny brytyjski komandos zostają zrzuceni na spadochronach za liniami wroga. Doyle podczas lądowania traci przytomność. Gdy się budzi widzi niemieckiego żołnierza dobijającego jednego z kolegów gracza. Z tyłu słychać jakieś wołanie po niemiecku. Żołnierz staje przed Jamesem i celuje do niego z karabinu, lecz nagle pada na ziemię trafiony w głowę. Podchodzi grupka partyzantów z Pierrem LaRochem na czele. Ten pomaga Doyleowi wstać i przedstawia się. Następnie Doyle idzie z nim do pobliskiej szopy gdzie czeka Ingram i Keith. Po krótkiej naradzie żołnierze rozdzielają się ruszając na akcję. Celem jest odnalezienie zrzuconych na spadochronów Jeepów. W końcu się to udaje. Doyle, Keith i LaRoche ruszają Jeepem "Vera" do posiadłości gdzie czeka na nich Isabelle DuFontaine. Po drodze spotykają opór wroga. Po dotarciu na miejsce oddział brytyjsko-francuski musi odnaleźć ważnego członka Maquis Marcela oraz wysadzić działa przeciwlotnicze Flak 88mm. Gracz decyduje co zrobi jako pierwsze. Po wykonaniu obu zadań w tym samym składzie znów wsiadają do Jeepa "Vera" którym muszą pod niemiecki ostrzałem przedostać się na wpół zniszczonym mostem na drugą stronę rzeki. Gdy to się udaje w stojącego na drugim brzegu Jeepa naszych bohaterów celuje niemiecki czołg. Keith odetchnął z ulgą gdy został on zniszczony przez jadącego drugim Jeepem Ingrama i trzymającego Bazookaę Marcela.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

Od początkuEdytuj

Do znalezieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki