FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops.

Nikita Dragowicz – jeden z głównych antagonistów w Call of Duty: Black Ops, twórca planu ataku na USA. Podczas rozmów początkujących współpracę z Fidelem Castro zostaje przekazany mu agent CIA Alex Mason. Dragowicz wysyła go do Workuty, gdzie zostaje zaprogramowany do działania jako jego agent (prawdopodobnie zabija Kennedy'ego). Widząc bezradność Steinera spowodowaną cechami wrodzonymi Alexa, wysyła go do obozu pracy w Workucie. Dodatkowo plan pokrzyżował potem Wiktor Reznow wprowadzając zamiast rozkazów Dragowicza swoje, według których Nikita Dragowicz miał umrzeć.Podczas walki na Rusalce Hudson otwiera ogień z pistoletu do Dragowicza, Alex chwyta go za nogę i zrzuca ze sobą na niższy pokład gdzie walczą wręcz. Zwycięzcą jest Mason, który dusi Dragowicza.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak samo jak Lew Krawczenko, nienawidzi Wiktora Reznowa.
  • Wiktor Reznow w rozmowie z Petrenką określa go oportunistą i manipulatorem, ponieważ nie dotrzymał obietnicy dostarczenia wsparcia. Dodatkowo Reznow twierdzi, że działa wbrew "Matce Rosji".
  • Ma urodziny dzień przed Fidelem Castro.
  • W rankingu 10 złych charakterów w grach komputerowych zorganizowanym przez magazyn "Game Informer" w 2010 roku zajął 7. miejsce.
  • Protagoniści mają różny sposób wymawiania jego nazwiska. Robert McNamara akcentuje drugą sylabę, podczas gdy Alex Mason pierwszą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki