FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr
2013-02-10 00011

Nuke

Nuke (pol. Bomba atomowa) – Power-Up występujący w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III w trybie Zombie.

Jeżeli go zdobędziemy, to przez sekundę będzie białe światło a potem słowo "Kaboom!" i wszystkie zombie na mapie płoną a gracz dostaje 400 (800 w trakcie Double Points) punktów (w trybie współpracy 400 punktów dla każdego gracza niezależnie kto wziął bombę atomową).

Ma wygląd bomby atomowej (jak widać na obrazie po prawej)

CiekawostkiEdytuj

  • Nie działa na: George'a A. Romero, napalmowego zombie itd.
  • Po śmierci zombie (przez bombę atomową) zawsze wybucha jego głowa.
  • W Nacht der Untoten (wersja World at War) nie dostajemy punktów po jego użyciu.
  • W World at War gdy będziemy strzelać do zombie lub atakować ich nożem w trakcie działania bomby atomowej to będziemy dostawać regularnie punkty, ale w Black Ops (I i II) w trakcie działania bomby atomowej nie będziemy dostawać żadnych punktów za strzelanie lub atakowanie nożem zombie.
  • Nuke działa jak fala (podobnie jak Carpenter). Gracz, który jest najdalej od użytej bomby atomowej będzie musiał jeszcze uciekać przed zombie (czy strzelać do nich).
  • W momencie użycia Nuke zombie wciąż mogą zabić gracza, co może być bardzo frustrujące.

GaleriaEdytuj