BO2topright BO3topright Ztr

One Inch Punch – dwudziesta piąta Cudowna Broń występująca na mapie Origins. Jest to broń do walki wręcz stanowiąca pewne ulepszenie zwykłego ataku nożem. Uderzenie tą bronią w zombie, powoduje odrzucenie go podobnie jak w przypadku odrzutu Thunderguna. Pozwala na zabicie nawet kilku zombie jednym uderzeniem do 19. rundy.

Aby zdobyć tę broń, gracze muszą wypełnić 4 skrzynki poprzez zabijanie zombie w ich pobliżu (około 30). Skrzynki te możemy znaleźć:

  • w pobliżu Generatora 4, dokładnie za Juggernogiem;
  • w pobliżu MP40 przy wejściu do Miejsca Wykopalisk;
  • w pobliżu Generatora 5, obok Stamin-Upa;
  • przed wejściem do kościoła od strony Miejsca Wykopalisk;

Warto też dodać, że każda z tych skrzyń znajduje się w dołach, po których chodzą Roboty. Jeżeli jeden z nich ustanie w miejscu, gdzie znajduje się niewypełniona skrzynka, będzie trzeba napełniać ją od nowa. Gdy gracze wypełnią wszystkie skrzynie, będą musieli odebrać One Inch Punch ze skrzyni Rytuałów Starożytnych. Jeżeli gracz permanentnie zginie i odrodzi się w następnej rundzie, niezależnie czy posiadał runę nagrody One Inch Punch czy już je otrzymał, straci je i nie będzie miał możliwości ich odzyskania.

Gracze mogą dodatkowo ulepszyć One Inch Punch. Aby tego dokonać, podczas wykonywania Easter Egga Little Lost Girl należy przy pomocy ataków wręcz uderzyć ok. 20 zombie, którym świecą się ręce. Zadanie to należy wykonywać w pomieszczeniu z kosturami. Gdy zostanie ono ukończone pojawi się ulepszenie One Inch Punch. Ulepszona wersja tej broni pozwala zabić zombie jednym uderzeniem do 36. rundy i posiada efekt trzymanego w trakcie ulepszania kostura.

Noże żywiołów

Nie wiadomo czy to glitch, czy zamierzony przez twórców sposób na uzyskanie najpotężniejszego noża w trybie Zombie. Gdy gracz ulepszył One Inch Punch, musi udać się do głowy dowolnego robota i zginąć w niej. Jeżeli odrodzi się w następnej rundzie, jego nóż będzie posiadał efekt żywiołu swojego utraconego One Inch Punch. Ponadto, w zależności od tego efektu, będzie zadawał ogromne obrażenia zdolne zabić zombie jednym uderzeniem do rundy 42. w przypadku wiatru; 68. w przypadku lodu i 72. w przypadku ognia.

Osiągnięcia i trofea

Zagubiona dziewczynka Zagubiona dziewczynka (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
W Origins, uwolnij Samantę.

Ciekawostki

  • Ulepszona wersja jest najmocniejszą bronią do walki wręcz (drugą jest Złoty Widelec).
  • Jest to druga broń do walki wręcz, którą można ulepszyć (pierwszą jest ulepszenie Srebrnej łyżki do Złotego widelca).
  • Jest to pierwsza broń do walki wręcz, która po ulepszeniu ma dodatkowy efekt (ma jeden z efektów kosturów).
  • Jest drugą bronią do walki wręcz, która pozwala na zabicie kilku przeciwników jednym uderzeniem (pierwszą jest Tarcza Zombie).
  • Trafienia w głowę przy pomocy One Inch Punch są zliczane.
  • Zdobycie i ulepszenie One Inch Punch jest częścią Easter Egga Little Lost Girl.