FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

OpFor (Opposition Force - Siły Opozycji) - frakcja występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Przywódcą OpFor jest Khaled Al-Asad, pod którego rządami organizacja objęła rządy w bliżej nieokreślonym państwie Bliskiego Wschodu.

HistoriaEdytuj

Przejęli władzę w 2011 roku, w wyniku rewolucji i zamordowania prezydenta Yasira Al-Fulaniego. W państwie zapanował chaos. Przeciwnicy OpForu zostali zabici przez zwolenników tej organizacji. Armia amerykańska w odpowiedzi najechała kraj - z wiadomości prezentowanych przed misją "Świnia Bojowa" można wywnioskować, iż OpFor wojnę przegrywał. Gdy walki przeniosły się do stolicy, Al-Asad zdecydował się na detonację bomby atomowej. Miasto zostało zniszczone, zginęło ok. 30 tys. amerykanów. Organizacja prawdopodobnie przestała istnieć, a o dalszych losach kraju nie jesteśmy informowani.

WyposażenieEdytuj

MultiplayerEdytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty 4: Modern Warfare I Call of Duty: Modern Warfare 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki