FANDOM

MW2icontr MW3tr

Operacje Specjalne (Spec Ops lub Special Ops) – tryb występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Gracz może w nie grać samemu lub ze znajomym, w szereg misji rozgrywających się na poziomach znanych z kampanii. Najczęściej są to misje typu skradaj się, weź lub rozbrój i uciekaj albo zabij odpowiednią liczbę wrogów. Często na początku misji mamy możliwość dobrania sobie odpowiadających nam broni. Podczas kilku operacji walczymy z kolosami, to ich pierwsze pojawienie się w grach z serii Call of Duty. Operacje dzielą się na 5 sekcji: Alfa, Bravo, Charlie, Delta i Echo. Im wyższa sekcja tym wyższy poziom trudności.

SekcjeEdytuj

  • Misje z sekcji Alfa są najłatwiejsze i krótkie.
  • Misje z sekcji Bravo są trudniejsze i dłuższe.
  • Misje z sekcji Charlie są całkiem trudne.
  • Misje z sekcji Delta są trudne i ciekawe.
  • Misje z sekcji Echo są najtrudniejsze.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Tutaj operacje specjalne dzielą się na dwa tryby: Przetrwanie i Misje.Tryb przetrwania polega na odpieraniu nieustannych fal wrogów na mapach z trybu wieloosobowego, mapy te są odblokowywane w miarę awansowania w rangach częściach po cztery. Natomiast misje nie dzielą już się na sekcje, ale są odblokowywane w partiach po cztery w miarę awansowania w rangach (jest 50 rang). Ogólnie misje nie różnią się zbytnio od tych z poprzedniej części. Możemy również zagrać w dwójkę ze znajomym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki