Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

P.N. – pierwsza misja w Call of Duty 4: Modern Warfare, w której gracz wciela się w Soapa. Jego zadaniem jest dostanie się do SAS.

OpisEdytuj

Misja zaczyna się w hangarze w Anglii, gdzie szkoli się rekrutów SAS. Zadaniem gracza jest pokazać swoje umiejętności strzeleckie. Dostaje on do dyspozycji karabinek G36C, po czym strzela do tarcz. Potem gracz musi wziąć zapasową broń – pistolet USP .45. Następnie Gaz każe mu zniszczyć arbuza nożem. Następnie porucznik dostaje rozkaz, aby Soap przeszedł do hangaru, w którym jest makieta statku. Kiedy dociera do Price'a ten każe mu wejść po drabinie na platformę, wziąć MP5 i granaty błyskowe. Następnie Soap musi przedostać się przez makietę statku w jak najkrótszym czasie, atakując makiety wrogów. Misja kończy się w chwili przyjęcia bohatera do SAS.

  • W pierwszym hangarze można zobaczyć zbrojownię, w której znajdują się wszystkie bronie z gry z wyjątkiem M60E4, MP44 i FIM-92 Stinger.
  • Jeżeli gracz wypchnie żołnierza z platformy w hangarze z makietą statku, on przeżyje.
  • Istnieje modyfikacja, która aktywuje ukrytą cześć misji. Po wyjściu z pierwszego hangaru, gracz ćwiczy rzucanie granatami, używanie granatnika, podkładanie C4 oraz poruszanie się.