FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

P90pistolet maszynowy belgijskiej produkcji, wytwarzany przez zakład Fabrique Nationale. Korzysta z kalibru 5,7x28mm. Występuje we Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

KampaniaEdytuj

Do znalezienia w niektórych misjach z udziałem rosyjskich żołnierzy, w misji Wszyscy w kamuflażu występuje wariant SD, z tłumikiem i celownikiem laserowym. Występuje w dwóch egzemplarzach w misji Gorączka. 50 nabojowy magazynek i duża szybkostrzelność.

MultiplayerEdytuj

Do odblokowania na 40 poziomie, P90 jest jedną z najlepszych i najskuteczniejszych broni w grze. 50 nabojowy magazynek i szybkostrzelność czynią ją uniwersalną. Gdy wybierzemy P90 z ACOG to możemy biec dłużej o 75%. Zostało to naprawione na PS3 i XBOX 360.

DodatkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

KampaniaEdytuj

P90 występuje w misjach zarówno Rangerów, jak i TF-141, najczęściej jednak w rękach komandosów Specnazu i Milicji. W trybie Operiacji Specjalnych występuje w niektórych misjach, gdy mamy wybór sprzętu.

MultiplayerEdytuj

Do odblokowania na poziomie 24. Niezwykle skuteczna na krótkim i średnim dystansie, gorzej sprawdza się na większym. Szybkostrzelna (925 kulek na minutę) i posiada 50 nabojowy magazynek.

DodatkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

KampaniaEdytuj

Używana przez żołnierzy Władimira Makarowa, Specnaz, i bliżej nieokreślonych terrorystów podczas misji "Odsunąć się od torów". W operacjach specjalnych występuje w trybie Przetrwanie, gdzie można ją odblokować na poziomie 46 i kupić za 2000$, i gdzie jest najlepszym dostępnym pistoletem maszynowym.

MultiplayerEdytuj

Do odblokowania na poziomie 38, jest jedną z najskuteczniejszych pukawek. Szybkostrzelna (857 kulek na minutę) i zadająca duże obrażenia (nawet 40).

DodatkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki