FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified

PP90M1 – pistolet maszynowy produkcji rosyjskiej, wyprodukowany w zakładach w Tule. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

KampaniaEdytuj

PP90M1 jest to pistolet maszynowy będący na wyposażeniu Afrykańskiej milicji, ludzi Makarowa oraz FSO w wersji bez dodatków lub z tłumikiem. Gracz może się z nim zetknąć w następujących misjach:

Tryb dla wielu graczyEdytuj

PP90M1 jest częścią klasy "Grenadier" dostępnej od 1. poziomu, ale poza tą klasą dostępna jest dopiero od 28. poziomu.

Broń charakteryzuje się wysoką szybkostrzelnością, dość pojemnym standardowym magazynkiem, niskim podrzutem i przejrzystym celownikiem mechanicznym. Cierpi jednak z powodu dużego błysku w momencie strzału, długiego czasu przeładowania i dość krótkiego zasięgu. Z tego też względu podczas korzystania z niego zaleca się wyposażenie PP90M1 w powiększony magazynek, a w przypadku biegłości wybrać Zasięg, co zwiększa wartość bojową broni. Za atut najlepiej wybrać Zręczne ręce, który częściowo skraca długi czas przeładowania.

DodatkiEdytuj

BiegłościEdytuj

Tryb przetrwaniaEdytuj

PP90M1 jest dostępny w trybie przetrwania od 28. poziomu i kosztuje $2000, dodatkowo pojawia się jako standardowa broń na wyposażeniu chemicznych agentów. Z tego względu może mieć wartość użytkową, jednak gracz powinien pamiętać o wyposażeniu się w atut Zręczne ręce.

Call of Duty: Black Ops: DeclasifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

  • Numer seryjny broni to XC220319.
  • Wersja z tłumikiem z misji "Gotowy do akcji" ma inny dźwięk wystrzału niż ta sama wersja w innych misjach czy trybie dla wielu graczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki