FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

PPSz-41 (pol. Pistolet Maszynowy Szpagina, potocznie "Pepesza") – radziecki pistolet maszynowy kalibru 7,62 x 25 mm skonstruowany przez Georgija Szpagina. Występuje w grach z serii Call of Duty, w których akcja toczy w czasach II wojny światowej i zawiera kampanię, gdzie gracz kieruje Rosjaninem. Pojawia się także w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS) i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Broń ta jest bardzo szybkostrzelna, ma pojemny magazynek, jednak jest zbyt ciężka. Spotkać ją można na każdym poziomie kampanii radzieckiej, jednak w misji Stalingrad (misja) nie można jej obsługiwać.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Finest HourEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 2Edytuj

(do uzupełnienia)

GaleriaEdytuj

Call of Duty: World at WarEdytuj

KampaniaEdytuj

PPSh-41 pojawia się jako standardowy pistolet maszynowy na wyposażeniu Armii Czerwonej. W kampanii gracz może znaleźć tą broń w następujących misjach:

Broń ta ma spory jak na klasę magazynek i wysoką szybkostrzelność. Ponadto nie będzie problemu z uzupełnieniem braków w amunicji.

Tryb dla wielu graczyEdytuj

PPSh-41 jest do odblokowania dopiero na 53. poziomie. Wśród broni w klasie wyróżnia się wysoką szybkostrzelnością, i największym magazynkiem, zarówno standardowym jak i powiększonym. Dodatkowo posiada wyraźnie lepszą celność podczas strzelania z biodra. Cierpi jednak z powodu bardzo niskich obrażeń, przez co bez atutu Moc oblająca do zabicia wroga wymagane jest 5 trafień w tułów/kończyny i 4 w głowę. Niezalecany jest natomiast atut Podwójne naciśnięcie, który chociaż zwiększa szybkostrzelność do 1666 pocisków na minutę, to sprawia, że broń tą bardzo trudno kontrolować, a dostępna amunicja bardzo szybko się wyczerpuje. Z dodatków gracz do wyboru ma tylko dwa - powiększony magazynek oraz widok za szczeliny. Pomimo faktu, że wymieniony jako drugi zastępuje tylko pozornie łatwy w wykorzystaniu celownik mechaniczny, to jednak lepiej wyposażyć broń w bębnowy magazynek, który znacznie zwiększa wartość bojową broni.

Tryb ZombieEdytuj

PPSh-41 występuje na mapach Verrückt, Shi No Numa i Der Riese i jest do zdobycia tylko poprzez wylosowanie w skrzynce losującej. Broń posiada dość spory zapas amunicji i duży magazynek, a ponadto ma wysoką szybkostrzelność. Cierpi jednak z powodu szybkiego zużycia dostępnej amunicji. Ze względu na jego parametry przy korzystaniu z niego gracz powinien wystrzegać się Double Tap Root Beer, ponieważ chociaż zwiększa wartość bojową, to w znacznym stopniu utrudnia korzystanie z broni. Po ulepszeniu nazywa się The Reaper. Ulepszenie zwiększa pojemność magazynka, obrażenia oraz szybkostrzelność. Dodatkowo gracz ma 345 więcej nabojów w zapasie. Broń jest wysoce skuteczna w walce z zombie, jednak gracz powinien pamiętać o zapasie amunicji, ponieważ przy tej szybkostrzelności nietrudno o szybkie jej wyczerpanie, a uzupełnienie jej braków ze względu na charakter broni jest utrudnione.

PPSh-41 a The ReaperEdytuj

PPSh-41 The Reaper
Obrazek PPSh-41 WaW.png Zniwiaz.png
Obrażenia 100-60 150-80
Tryb ognia Automatyczny Automatyczny
Szybkostrzelność 1250 RPM 1578 RPM
Pojemność magazynka 71 115
Maksymalna amunicja 355 700
Czas przeładowania 2.1 s, gdy niepełny
2.8 s, gdy pusty
2.1 s, gdy niepełny
2.8 s, gdy pusty
Mobilność Duża Duża
Zasięg Mały
Inne Brak Kamuflaż w stylu sci-fi

Call of Duty: World at War (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

PPSh-41 pojawia się jedynie w misji Projekt Nova jako jedna z dwóch standardowych broni na wyposażeniu Armii Czerwonej atakującej wojska broniące Friedrich Steinera. Gracz może znaleźć jedynie wersję pozbawioną kamuflażu i korzystającą z magazynka o pojemności 35 nabojów. Parametrami przypomina wersję z World at War.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

MultiplayerEdytuj

PPSh-41 pod nazwą PPSH został dodany do trybu multiplayer w Call of Duty: Black Ops III w aktualizacji z 7 lutego 2017 r.

Tryb ZombieEdytuj

PPSz-41 z magazynkiem bębenkowym pojawia się na mapie trybu zombie Gorod Krovi. Jest dostępny do zdobycia za pomocą skrzynki losującej za 950 punktów.

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • PPSz-41 jest jedną z najbardziej szybkostrzelnych broni w całej serii Call of Duty.
  • Zawsze mamy do czynienia z wersją na bębenkowy magazynek poza Call of Duty: Black Ops i trybem multiplayer w Call of Duty: World at War, w których pojawia się też łukowy.

Call of Duty: World at WarEdytuj

  • "The Reaper" ma 115 naboi w magazynku, co jest nawiązaniem do pierwiastka 115.
  • W trybie dla wielu graczy powiększony magazynek ma 70 a nie 71 naboi.
  • Jest to jedna z ulubionych broni Nikołaja Belińskiego.
  • Z perspektywy trzeciej osoby broń ma bębnowy magazynek, nawet jeśli ten nie został wybrany.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • W grze może gibować, co jest niedociągnięciem ze strony twórców - w rzeczywistości naboje pistoletowe nie miały odpowiedniej siły, żeby rozerwać człowieka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki