FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoDFHtr CoD2tr CoD3tr Cod5topright
Panzer IV (Panzerkampfwagen IV, Pz.Kpfw IV) - czołg średni będący podstawowym pojazdem pancernym III Rzeszy w latach 1939 - 1945.

Call of DutyEdytuj

W Call of Duty Panzer IV jest czołgiem podstawowym Wehrmachtu. Często widuje się go z Tygrysem. Można go spotkać w misji Ste. Mere-Eglisie-Day, gdzie trzeba go zniszczyć Panzerfaustem. W grze występuje jeszcze przeciwlotnicza wersja Panzer IV - Flakpanzer IV Möbelwagen.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Czołg dostępny jest do jazdy w trybie Multiplayer. Tylko czasami widuje się go w kampanii.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

W tej części gry Panzera spotyka się głownie podczas walk z Shermanami, czasami natkie się na niego piechota. Czołg można zniszczyć Panzerfaustem lub lepka bombą.

Call of Duty 2Edytuj

W Call of Duty 2 czołg ten zastąpił Panzer II.

Call of Duty 3Edytuj

Czołg dostępny jest w trybie Multiplayer. Rzadko widuje się go w kampanii.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Panzer IV spotykamy prawie przez cały czas trwania Kampanii Rosyjskiej. Po raz pierwszy misji "Vendetta", "Krew i Żelazo" i "Serce Rzeszy". Pojawia się też w trybie Multiplayer.

CiekawostkiEdytuj

  •  W Call of Duty: World at War w Stalingradzie widoczne są czołgi Pz.Kpfw IV Ausf.H, jednak takich w 1942 roku nie było. W walkach w mieście i jego okolicach, brała udział pierwsza wersja czołgu z długolufową armatą KwK40 L/43 kal.75mm. Od modelu G armatę tę wydłużono do 48 kalibrów oraz zmieniono hamulec wylotowy na dwukomorowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki