FANDOM

BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr
Pareidolia Elena Siegman Call of Duty Black Ops - Shangri-La Easter Egg song Kevin Sherwood

Ascension Game over song Kevin Sherwood Call of Duty Black Ops

Fragment Pareidolii na końcu gry na mapach Ascension i Call of the Dead.

Pareidolia 8-bit Call of Duty Black Ops - Moon nazi zombies James McCawley

Pareidolia – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: Black Ops w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Napisana i wykonana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Elenę Siegman.

Tryb ZombieEdytuj

Krótki fragment piosenki można usłyszeć na końcu rozgrywki na mapach Ascension i Call of the Dead. Na mapie Shangri-La z kolei pojawia się ona w pełnej wersji pod postacią muzycznego easter egga. Żeby włączyć tę piosenkę, gracz musi wcisnąć przycisk użycia na 3 kawałkach meteorytu. Po jednym kawałku można znaleźć:

KoszmaryEdytuj

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Black Ops", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

CiekawostkiEdytuj

  • Piosenka ta jest czwartą z najdłuższych sekretnych piosenek, bo trwa 5 minut i 58 sekund.
  • Pareidolia ma też 8-bitową wersję, wykonaną przez Jamesa McCawley'a, która występuje na mapach Moon i Nuketown Zombies.