FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Sierżant Paul Jackson – żołnierz 1. kompanii zwiadu USMC. Walczył on na Bliskim Wschodzie w nieznanym kraju na wojnie przeciwko Khaledowi Al-Asadowi. Wraz ze swoim oddziałem zdobył stację telewizyjną w której miał być sam Al-Asad. Jednak jego tam nie było. Później walczy niedaleko stolicy, gdzie broni czołgu M1A2 AbramsWarpig i pomaga wydostać mu się z miasta i dołączyć do Pierwszego Plutonu, skąd jego oddział ma najechać stolicę. Wraz z 30.000 Marines najechał stolicę, obsługując granatnik Mk 19 i ostrzeliwując wroga. Jednak jeden oddział został otoczony, więc jego oddział musiał mu pomóc. Kiedy wszyscy podchodzą do transportowego helikoptera, dowództwo mówi, że odkryto broń nuklearną na zachodzie miasta i wszyscy mają wycofać się na wschód. Jednak Cobra która wcześniej na początku inwazji mu pomagała "Deadly" została zestrzelona, więc Jackson i jego oddział pomagają jej i wracają do helikoptera. Jednak bomba nuklearna eksploduje, zabijając cały oddział Jacksona. Jackson jednak przeżył, ale został ciężko ranny z powodu upadku helikoptera. Widzi zawalające się budynki i ginie. Jest jednym z 30.000 Marines którzy zginęli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki