FANDOM

CoD1tr
20px-Disambig-icon.png Dla tytułowej kamienicy, patrz Dom Pawłowa.

Pavlov's House – dziewiętnasta misja w Call of Duty. Zadaniem gracza jest wspieranie Jakowa Pawłowowa i jego oddziału w trakcie odbijania apartamentu.

OpisEdytuj

Aleksiej Iwanowicz Woronin spotyka Jakowa Pawłowa, który ostrzega go o snajperach nieprzyjaciela. Wspólnie dołączają do reszty oddziału. Pawłow rozkazuje szeregowemu Kowalence odwrócenie uwagi wrogich snajperów, aby Woronin mógł ich wyeliminować. Niechętnie podejmuje się tego zadania, a gdy osiąga ono sukces Niemcy zaczynają atakować Rosjan, którzy zmierzają w stronę kamienicy. W końcu dostają się do środka i oczyszczają każde jej piętro. Teraz pozostaje utrzymać kamienicę do czasu przybycia posiłków. Przez cztery minuty, Rosjanie muszą odpierać ciągły niemiecki kontratak. Oprócz piechoty do akcji wkracza sześć czołgów wroga. Te są jednak niszczone przez Woronina przy pomocy rusznic przeciwpancernych. Po przybyciu posiłków Rosjanom pozostaje jedynie pozbycie się pozostałych jednostek nieprzyjaciela i przegrupowanie się przed budynkiem.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji Stalingrad Sewers w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Ring the Tank Ring the Tank (Brązowe Bronze)
Ukończ misję Pavlov's House

CiekawostkiEdytuj

  • Czołgi T-34/85, które atakują Niemców pod koniec misji nie istniały w 1943 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki