FANDOM

BlackopsNewTopright BO3topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla podobnie wyglądającego zombie, patrz Minion.

Pełzający zombie (także Gazowy zombie, Nova Zombie) – przeciwnik pojawiający się na mapach Kino der Toten, "Five" i Moon w trybie zombie w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III. Pojawia się po włączeniu zasilania.

OpisEdytuj

Pełzający zombie jest głównie utrudnieniem dlatego, że często gracz może zginąć przez niego, jednak czasem jest ułatwieniem, ponieważ po śmierci uwalnia gaz Nova 6, który zabija wszystkie w pobliżu niego zombie (oprócz innych nova zombie), ale też działa na gracza powodując u niego niewielkie obrażenia i chwilowe rozmazanie się tła.

Pełzający zombie są mniej wytrzymali od zwykłych zombie, a żeby powalić gracza muszą go uderzyć 3 razy (6 gdy ma Juggernoga), podobnie jak piekielny pies. Do 12 rundy można go zabić jednym uderzeniem noża Bowiego.

Kino der TotenEdytuj

Gdy zasilanie zostanie włączone, po chwili będzie można usłyszeć ich ryk i zawali się część sufitu. Następnie zombie będą schodzić z dachu i po ścianie wchodzić do budynku (nie wchodzą pod koniec rundy).

"Five"Edytuj

Pojawiają się jedynie w laboratorium na najniższym poziomie. Dopóki żaden z graczy w trakcie rundy nie zejdzie do niższego poziomu, pełzający zombie nie będą się pojawiać.

MoonEdytuj

Są nazywane fazowymi zombie i pojawiają się tylko, kiedy gracz przechodzi przez laboratorium. Mają umiejętność teleportacji.

CiekawostkiEdytuj

  • Określenie "pełzający zombie" dotyczy także zombie, którzy zostali pozbawieni jednej lub dwóch nóg.
  • Według Edwarda Richtofena są nieudanymi eksperymentami.
  • Pełzający zombie nie wybucha, gdy zabije się go przy pomocy noża, wybuchów czy którejkolwiek z Cudownych Broni.
  • Ma "aurę" gazu Nova 6, ale tej aury nie widać gdy chodzi po ścianie.
  • Na księżycu gdy będziemy mieć P.E.S., to ich gaz nie będzie na nas działać ale nadal będziemy ogłuszeni.
  • Fazowe zombie nie wybuchają, gdy giną w pomieszczeniach z niską grawitacją.
  • Minion wygląda tak samo jak on.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki