FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Perk-a-Cola – specjalne atuty występujące w trybie Zombie w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III. Pierwszy raz pojawiają się na mapie Verrückt.

Dzięki perkom dostajemy dodatkowe umiejętności i dzięki temu możemy dłużej przetrwać rozgrywkę w trybie Zombie. Niektóre perki nawiązują do atutów z trybu multiplayer (np. Juggernog - Moloch, Speed Cola - Szybsze przeładowanie, Stamin-Up - Maratończyk i Waga lekka), ale są też takie, które zostały wymyślone na potrzeby trybu Zombie (np. PHD Flopper, Mule Kick, Tombstone Soda).

Obecnie w trybie zombie występuje trzynaście perków:

Quick ReviveEdytuj

Osobny artykuł: Quick Revive

Quick Revive (pol. Szybka Reanimacja) pozwala szybciej reanimować powalonego towarzysza. W Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II w trybie Solo reanimuje powalonego gracza. Pierwszy raz pojawia się na mapie Verrückt. Pierwszy standardowy perk.

JuggernogEdytuj

Osobny artykuł: Juggernog

Juggernog zwiększa zdrowie gracza pozwalając na otrzymanie 2 dodatkowych obrażeń od zombie. Pierwszy raz pojawia się na mapie Verrückt. Drugi standardowy perk.

Double Tap Root BeerEdytuj

Osobny artykuł: Double Tap Root Beer

Double Tap Root Beer (pol. Piwo Korzenne) zwiększa szybkostrzelność broni, którą gracz posiada w danym momencie. Pierwszy raz pojawia się na mapie Verrückt. Trzeci standardowy perk (chociaż nie ma go na Ascension).

W Call of Duty: Black Ops II nazywa się Double Tap II. Nowa wersja perku pozwala dodatkowo na strzelanie dwoma pociskami, powodując podwójne obrażenia.

Speed ColaEdytuj

Osobny artykuł: Speed Cola

Speed Cola pozwala przyspieszyć przeładowanie broni i naprawianie okien. Pierwszy raz pojawia się na mapie Verrückt. Czwarty i ostatni standardowy perk.

PHD FlopperEdytuj

Osobny artykuł: PHD Flopper

PHD Flopper tworzy potężną eksplozję, gdy się zrobi dive to prone'a. Chroni również przed wybuchami (oprócz eksplozji napalmowego zombie) i upadkami z wysokości. Pierwszy raz pojawia się na mapie Ascension. Jest też w Mob of the Dead w trybie Żałoba.

Stamin-UpEdytuj

Osobny artykuł: Stamin-Up

Stamin-Up (pol. Napój energetyczny) pozwala szybciej chodzić, a ciężkie bronie stają się lżejsze. Pierwszy raz pojawia się na mapie Ascension.

Deadshot DaiquiriEdytuj

Osobny artykuł: Deadshot Daiquiri

Deadshot Daiquiri zwiększa celność każdej broni o 35%. W przypadku wersji na PS3 i Xbox 360, pozwala on dodatkowo na automatyczne celowanie w głowę zombie. Pierwszy raz pojawia się na mapie Call of the Dead. Jest też w Mob of the Dead i w Origins.

Mule KickEdytuj

Osobny artykuł: Mule Kick

Mule Kick (pol. Kopnięcie Muła) pozwala posiadać trzy bronie jednocześnie. Po raz pierwszy pojawił się na Księżycu. Wkrótce wraz z wydaniem patcha 1.15, pojawił się na pozostałych mapach Call of Duty: Black Ops. Jest też w Die Rise, w Mob of the Dead (Żałoba) i w Origins.

Tombstone SodaEdytuj

Osobny artykuł: Tombstone Soda

Gdy gracz, który kupił ten perk umrze, w miejscu jego śmierci pojawi się nagrobek w postaci Power-upa. Jeżeli gracz podniesie go w następnej rundzie, odzyska broń i wszystkie perki z wyjątkiem Tombstone Soda. Nie może jednak zwlekać, ponieważ po upłynięciu 90 sekund Power-up zniknie. Występuje jedynie na mapach Green Run.

Who's WhoEdytuj

Osobny artykuł: Who's Who

Who's Who (pol. Kto jest Kim?) pozwala powalonemu graczowi reanimować samego siebie i innych powalonych graczy. Pojawia się jedynie na mapie Die Rise.

Electric CherryEdytuj

Osobny artykuł: Electric Cherry

Electric Cherry (pol. Elektryczna Wiśnia) powoduje pojawienie się wokół gracza elektrycznej "bariery", która zabija lub ogłusza wszystkie zombie w pobliżu gracza, gdy ten przeładowuje broń. Perk ten pierwszy raz pojawił się na mapie Mob of the Dead. Jest też w Origins.  

Vulture AidEdytuj

Osobny artykuł: Vulture Aid

Vulture Aid (pol. Wsparcie Sępa) pozwala lepiej widzieć perki i zombie, przy ciałach zombie można znaleźć amunicję do broni lub pieniądze, a po zabiciu zombie może pojawić się zielony dym, dzięki któremu gracz staje się niewidoczny dla zombie. Występuje jedynie na mapie Buried.

Widow's Wine Edytuj

Osobny artykuł: Widow's Wine

Widow's Wine podmienia granaty gracza na przylepne, które wraz z wybuchem tymczasowo unieruchamiają zombie. Ponadto gdy gracz zostaje zaatakowany, jeden z jego granatów wybucha. Poza tym efekt unieruchomienia można również uzyskać, atakując przeciwnika w walce wręcz. Występuje jedynie na mapie Shadows of Evil.

Der WunderfizzEdytuj

Osobny artykuł: Der Wunderfizz

Der Wunderfizz nie jest typowym perkiem, ale maszyną, dającą graczowi losowy perk. Występuje tylko na mapie Origins.

Usunięte perkiEdytuj

Są też perki, które zostały usunięte przed wydaniem mapy, w której miały występować. Zostały po nich pliki, które posiadają odpowiedzi postaci o tych perkach. Tymi perkami są:

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki