BO2topright Ztr

Zdobycie Perma-Perku

Utrata Perma-Perku

Perma-Perk – specjalne ulepszenie na mapach Tranzit, Die Rise i Buried. Może zostać zdobyte przez gracza na różne sposoby. Perma-Perki działają tylko gdy gracz jest w trybie online. Kiedy gracz zdobędzie Perma-Perk, zielona mgiełka (podobna do tej przy zbieraniu power-upa) pojawi się blisko gracza. Perma-Perki można też stracić. Gdy to się stanie, gracz usłyszy charakterystyczny dźwięk.

Lista Perma-Perków

Szybsza reanimacja

Gracz może reanimować innych 2 razy szybciej. W połączeniu z Quick Revivem gracz może reanimować niemal jednym kliknięciem.

Żeby zdobyć Perma-Perk należy reanimować towarzyszy 16-18 razy w ciągu jednej gry.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi zacząć i przerwać reanimację towarzysza lub zbyt wiele razy dopuścić do śmierci towarzysza.

Deadshot Daiquiri

Gracz może zadawać większe obrażenia przy strzałach w głowę.

Żeby zdobyć ten Perma-Perk gracz musi kilka razy używając jednej kuli trafić 2 lub więcej głów.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi zabić 25-75 zombie z rzędu, nie trafiając w głowę.

Mocniejsze bariery

Gracz może zabijać okna żelaznymi barierami zamiast drewnianymi przez co zombie potrzebują więcej czasu na zniszczenie ich.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi zabić okna przy pomocy około dwustu pięćdziesięciu barier w ciągu jednej gry.

Żeby stracić Perma-Perk gracz nie może dokończyć zabijania okna w ciągu jednej rundy.

Mocniejsze bariery Carpentera

Sprawia, że Carpenter zebrany przez gracza z tym Perma-Perkiem zabija okna żelaznymi barierami.

Żeby zdobyć ten Perma-Perk należy zabić zombie próbującego przejść przez okno, podczas gdy Carpenter zabija okna.

Żeby stracić Perma-Perk gracz nie może zabić zombie próbującego przejść przez okno, podczas gdy Carpenter zabija okna

Juggernog

Gracz może zwiększyć poziom swojego zdrowia co sprawi, że gracz zginie na 4 uderzenia od zombie zamiast na 2.

Żeby zdobyć ten Perma-Perk gracz musi zginąć, nie mając Quick Revive'a i jednocześnie kończąc grę, około 3 razy.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi dotrwać do rundy 15.

Czerwony Insta-Kill

Pozwala graczowi przez 15 sekund na zabijanie zombie poprzez wbieganie w nie. Mimo to, gracz otrzymuje tylko 50 punktów za zabicie.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz nie może zabić żadnego zombie podczas zwykłego Insta-Killa dwa razy z rzędu.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi odnieść obrażenia od zombie podczas zwykłego Insta-Killa.

Zwrot pieniędzy za kupno perku

Gracz może otrzymywać 1000 punktów, za każdym razem gdy położy się przed maszyną perku, który właśnie kupił.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi po kupieniu perku, położyć się przed jego maszyną ok. 60 razy.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi nie kłaść się po kupieniu perku.

Ulepszona skrzynka losująca

Zdobycie Perma-Perku sprawi, że na skrzynce losującej pojawi się miś. Zapobiega to wylosowaniu słabej broni ze skrzynki.

Żeby zdobyć ten Perma-Perk gracz musi za każdym razem brać wylosowaną broń.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi dotrwać do rundy 10.

PHD Flopper

Dostępnie tylko w Buried. Gracz nie otrzymuje obrażeń od wybuchów oraz może wytwarzać eksplozję przy dive to prone.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi otrzymać obrażenia od upadku 5-15 razy.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi otrzymać obrażenia od upadku nie używając dive to prone.

Połowa ceny

Gracz podczas Double Points może kupować rzeczy za połowę ceny.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi zdobyć 3000 lub więcej punktów podczas jednego Double Points.

Żeby stracić Perma-Perk gracz nie może wydać więcej niż 1000 punktów podczas następnego Double Points.

Double Points

Gracz może zdobywać podwójne punkty

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi zabić pewną ilość zombie tylko strzałem w głowę lub bronią do walki wręcz podczas zwykłego Double Points.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi zabić zombie strzałem w głowę lub bronią do walki wręcz.

Tombstone

Gracz po reanimacji może odzyskać perki z wyjątkiem Quick Revive'a. W trybie współpracy gracz odzyskuje wszystkie perki z wyjątkiem ostatniego zdobytego. Jeżeli gracz ma Quick Revive'a, mimo wszystko straci właśnie ten perk.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi 3 razy z rzędu kupić 4 perki przed rozpoczęciem się piątej rundy.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi zginąć 3 razy z rzędu, nie mając kupionego żadnego perku.

Dodatkowe punkty za zabicia snajperką

Za każdym razem gdy gracz zabije zombie snajperką, otrzyma dodatkowe 300 punktów.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi zabić 5-15 zombie z dystansu.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi nie trafić zombie 3 razy z rzędu.

Podwójne punkty za trafienia z pistoletu

Gracz może otrzymywać podwójne punkty za trafienia i zabicia z pistoletu.

Żeby zdobyć Perma-Perk gracz musi zmarnować całą amunicję w pistolecie, a następnie zabić ok. 3 zombie bronią do walki wręcz.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi zabić 1-10 zombie pistoletem lub bronią do walki wręcz.

Ray Gun ze ściany

Gracz mający najwyżej rank drugi (dwie kości) może za 500 punktów kupić Ray Guna ze ściany zamiast Olympii.

Żeby zdobyć ten Perma-Perk gracz musi kilka razy kupować Olympię lub amunicję do niej.

Żeby stracić Perma-Perk gracz musi dotrwać do 12-14 rundy.