FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w komiksie Modern Warfare 2: Ghost. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Classic. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w prequelu Find Makarov: Operation Kingfish. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Wyginięcia. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Pistolet - typ broni zapasowej występujący w serii Call of Duty.

OpisEdytuj

Krótka, ręczna broń palna do walki na niewielką odległość. Charakteryzuje się krótką lufą,
Weapon.jpg
małymi gabarytami i chwytem przystosowanym do strzelania z jednej ręki. Masa pistoletu wojskowego nie przekracza na ogół 1kg. Kaliber broni waha się w granicach 4,6 mm - 12,7 mm. Najczęściej stosowany jest kaliber 9 mm. Pistolety towarzyszą nam w całej serii Call of Duty. Przykładowe pistolety to Desert Eagle, M1911 i Five-seveN.

Lista pistoletówEdytuj

Call of DutyEdytuj

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Call of Duty 2Edytuj

Call of Duty 3Edytuj

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

Call of Duty: World at WarEdytuj

Call of Duty: World at War (Nintendo DS)Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Call of Duty: GhostsEdytuj

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki