FANDOM

BlackopsNewTopright

Projekt Nova – ósma misja kampanii w Call of Duty: Black Ops.

OdprawaEdytuj

Transmisja # 23-8-15. Kryptonim: X-RAY

Pod koniec wojny rosjanie rozpoczęli operację Olimp.

Oddział specjalny 3. Armii Uderzeniowej wysłany na Koło Podbiegunowe

Wiktor Reznow przydzielony do jednostki 45, ostatni znany pseudonim: "Wilk"

12:00 29 października, 1945

OpisEdytuj

Akcja dzieje się w przeszłości, jest opowiadana przez Wiktora Reznowa Alexowi Masonowi w Workucie. Radzieccy generałowie, Nikita Dragowicz i Lew Krawczenko, zawarli umowę z niemieckim oficerem Friedrichem Steinerem, według której ten przejdzie na ich stronę. W tym celu wysłany zostaje oddział, do którego należą między innymi Reznow i Dmitrij Petrenko. Po przedarciu się przez siły niemieckie Reznow znajduje Steinera w jednym z budynków. Ten prosi, by go zaprowadzić do Dragowicza.

Akcja przenosi się pod niemiecki okręt. Steiner prowadzi Dragowicza, Krawczenkę oraz pozostałych radzieckich żołnierzy do pomieszczenia, gdzie znajduje się gaz Nova 6. Dragowicz chce zobaczyć działanie gazu, dlatego rozkazuje wykonanie próby na swoich żołnierzach. Petrenko, Wichariew i Biełow zostają wrzuceni do jednej komory, Reznow, Newski i Twielin do drugiej. Do pierwszej komory zostaje wpuszczony gaz Nova, który powoduje szybką śmierć w męczarniach znajdujących się tam żołnierzy. Reznow zostaje uratowany przez nagły atak brytyjskiego SAS. Drzwi do komory zostają zniszczone, Reznow z Newskim uciekają i postanawiają podłożyć ładunek wybuchowy pod rakiety V-2, których wybuch powoduje zniszczenie statku. Po podłożeniu uciekają ze statku, który zostaje po chwili zniszczony.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiagnięcia i trofeaEdytuj

Niektóre rany nigdy się nie goją Niektóre rany nigdy się nie goją (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Ucieknij przed przeszłością.
Szybkonogi Szybkonogi (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Ucieknij ze statku na poziomie Weteran, do końca muszą pozostać 2 min. 15 sekund.
To twój pogrzeb To twój pogrzeb (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Liczby", "Projekt Nova i "Victor Charlie" na poziomie trudności Weteran.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyna misja w Call of Duty: Black Ops w której wrogowie się poddają.
  • Jest drugą misją w całej serii gdzie Rosjanie walczą wręcz z Niemcami.
  • Jest drugą misją gdzie Rosjanie walczą z Rosjanami. Pierwszą jest "Nic po rosyjsku".
  • Jest jedyną misją gdzie Brytyjczycy są antagonistami.
  • W tej misji pojawia się najwięcej broni które możemy użyć tylko raz: PPSz-41, MP40, Mosin-Nagant, Pancershreck, Sten, TT-33, STG-44 i MG42.
  • Jest to jedyna misja w Call of Duty: Black Ops której akcja toczy się w 1945 roku.
  • Jest jedyną misją gdzie Niemcy pomagają Rosjanom.
  • Na lewo od kwatery Steinera, gdy gracz stoi naprzeciwko drzwi, w oddali można zauważyć kolumnę Niemców, która po prostu idzie w stronę statku. Dodatkowo są uzbrojeni w pistolety maszynowe Sten.
  • Misja prawdopodobnie umiejscowiona jest w Kanadzie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki