BO2topright Ztr

Przywracacz piekła (ang. Hell's Retriever) – szesnasta, taktyczna Cudowna Broń występująca na mapie Mob of the Dead w Call of Duty: Black Ops II. Może zostać zdobyta przez nakarmienie trzech głów Cerbera po 6 zombie każda. Każdą z nich można znaleźć: w Bloku więziennym obok B23R, w pobliżu Infirmerii naprzeciwko Uzi oraz w dokach obok stołu do budowania. Po nakarmieniu (zniknięciu) wszystkich trzech głów, należy udać się do Citadel Tunnels, gdzie każdy gracz może wziąć Przywracacz piekła.

Rzucony zabija maksymalnie sześciu zombie, po czym wraca do gracza. Po ok. 4 sekundach jest gotowy do kolejnego rzutu. Przywracacz piekła pozwala też na zbieranie power-upów z odległości. Poprzez przytrzymanie przycisku odpowiadającego za rzut, można go dwukrotnie naładować, zwiększając zasięg i siłę. W pełni naładowana broń potrafi natychmiast zabić zombie do 15 rundy. Broń ta jest też bardzo skuteczna przy walce z Brutusem.

Odkupiciel piekła

Przywracacz piekła może zostać ulepszony do Odkupiciela piekła (ang. Hell's Redeemer) poprzez wykonanie kilku zadań. Ulepszona wersja, pozwala na trzykrotne naładowanie, a także na natychmiastowe zabicie zombie przy co najmniej pojedynczym naładowaniu. Mimo to, nadal pozwala na zabicie maksymalnie sześciu zombie przy jednym rzucie. Przywracacz piekła można ulepszyć jedynie na oryginalnym stopniu trudności.

Ulepszanie Przywracacza piekła

Każdy gracz, który chce otrzymać Odkupiciela piekła musi wykonać następujące kroki:

  1. Po zdobyciu Przywracacza piekła gracz musi zabić 10-15 zombie przy jego pomocy. Ukończenie kroku jest sygnalizowane dźwiękiem wchodzenia w stan Afterlife i charakterystyczną muzyką.
  2. Gracz musi wybrać się na most i zabić co najmniej 30 zombie, używając wyłącznie Przywracacza piekła. W tym czasie nie wolno używać innych broni, aby nie zresetować kroku. Jeżeli krok zostanie pomyślnie ukończony, gracz ponownie usłyszy dźwięk wchodzenia w stan Afterlife.
  3. Kolejnym krokiem jest powrót do więzienia. Gracz musi wrzucić Przywracacz piekła w lawę, znajdującą się pod głową Cerbera w pobliżu B23R. Jeżeli wykonano prawidłowo, Przywracacz piekła nie wróci. Gracz z kolei ponownie usłyszy dźwięk wchodzenia w stan Afterlife.
  4. Po ukończeniu rundy należy wrócić do miejsca, gdzie można odebrać Przywracacz piekła. Gracz powinien ujrzeć tam niebieską aurę. Gdy wejdzie w stan Afterlife, będzie mógł tam podnieść Odkupiciela piekła.

Osiągnięcia i trofea

61636 Hop, wyskakuje łasica (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
W Mob of the Dead, przerwij cykl.
Nakarmic bestie Nakarmić bestię (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W Mob of the Dead, zdobądź Przywracacz Piekła

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza taktyczna broń, którą można ulepszyć.
  • Jest to pierwsza taktyczna broń, której nie można wylosować.
  • Zabijanie przy pomocy Przywracacza piekła w statystykach zapisuje się jako zabicia granatami.

Galeria