FANDOM

Cod5topright

Punkt przełamania – trzynasta misja kampanii występująca w Call of Duty: World at War. Jest to również ostatnia misja kampanii amerykańskiej.

OpisEdytuj

Misja polega na zdobyciu zamku Shuri. Misję gracz rozpoczyna niestety, bez amunicji, jednak szybko można ją znaleźć. Żołnierze wpierw muszą odeprzeć atak Japończyków. Po walce Roebuck sądzi, że wrogowi udało się ich wypatrzeć przez ukrytych w tunelu obserwatorów. Wobec tego, zaatakowali tunel w celu oczyszczenia go. Przyszedł czas na wielki szturm na zamek Shuri. W trakcie walk, gracz może podnosić z ziemi pociski moździerzowe. Rzucając nimi we wroga można dokonywać dużych zniszczeń. Po zdobyciu budowli, na zewnątrz zauważono kilku żołnierzy japońskich, którzy się poddają. Tak naprawdę, gdy tylko Polonsky i Roebuck podeszli bliżej, Japończycy rzucili się na nich. W tym momencie od gracza zależy, kto przeżyje. Po zasadzce został do zabezpieczenia dziedziniec. Po krwawej walce ostatecznie, wsparcie powietrzne zadecydowało o zwycięstwie Amerykanów.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • W tej misji występuje największa ilość ataków banzai w grze.
  • Jeśli gracz przez dłuższy czas nie zdecyduje się którą postać uratować (Roebuck czy Polonski), to ten drugi się uwolni i zacznie bić Japończyka a Roebuck zginie.
  • Jest to jedna z niewielu misji, gdzie można korzystać z pocisków moździerzowych jak z granatów ręcznych.
  • Nieważne kto na końcu misji zginie, na nieśmiertelniku i tak będzie imię Roebucka.
  • O ile M1 Garanda Polonskiego można podnieść po jego śmierci, to Thompsona Roebucka się nie da.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki