FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
20px-Disambig-icon.png Dla nowoczesnej wersji, patrz RPG.

RPG-7 – radziecki granatnik przeciwpancerny występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

RPG-7 w Call of Duty: Black Ops cechuje się małą celnością. Można strzelić maksymalnie dwoma pociskami. Nie można dołączyć do niego żadnego dodatku do broni. Można z niego strzelać dowolnie. W kampanii używany jest przez armie Wietkongu i Tropas.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W Call of Duty: Modern Warfare 3 RPG-7 widać w misji Czarny wtorek. Używają go rosyjscy żołnierze.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki