FANDOM

BlackopsNewTopright BO2topright

Rakiety Walkiria – seria ofiar występująca w Call of Duty: Black Ops. Pojawia się także, jako wyrzutnia w Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: Black Ops

Zdalnie sterowana ręczna wyrzutnia rakiet. Po zdobyciu gracz otrzymuje znacznik dla zrzutu skrzynki z Rakietami Walkiria (tak samo jak Działko strażnicze i Pakiet wspomagający). Po użyciu, ma on dostęp do dwóch zdalnie sterowanych rakiet. Po wystrzeleniu rakieta może latać przez 15 sekund bez przerwy, lub przez 5 sekund z przyspieszeniem. Może eksplodować w każdym miejscu wybranym przez gracza. Przeciwnicy oznaczenie są czerwonymi kwadratami. Gdy gracz natrafi na przeszkodę typu ściana, rakieta samoistnie wybuchnie. Jest również możliwość zestrzelenia rakietą wyposażenia wroga (samoloty, działka strażnicze). Walkiria może zostać zestrzelona, choćby przez wieżyczkę SAM.

Wyrzutnia pojawia się również w dwóch misjach kampanii:

  • misja Dekret prezydenta - za pomocą rakiet Walkiria gracz musi zniszczyć radziecką rakietę kosmiczną Sojuz-2 zanim odleci.
  • misja Odkupienie - za pomocą rakiet Walkiria gracz musi zniszczyć dwa rosyjskie śmigłowce Mi-8 na statku Rusałka.

Call of Duty: Black Ops II

Rakiety Walkiria pojawiają się w kampanii w misji "Pozorny tryumf", na statku gdzie przetrzymywany jest Frank Woods. Gracz musi zestrzelić śmigłowiec Mi-24 Hind za pomocą rakiet. Co ciekawe śmigłowiec ulega zniszczeniu dopiero po trzech uderzeniach, gdzie w poprzedniej części ulegał zniszczeniu po jednym.

Galeria