FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla pierwszej generacji Ray Guna, patrz Ray Gun.
20px-Disambig-icon.png Dla trzeciej generacji Ray Guna, patrz GKZ-45 Mk3.

Ray Gun Mark II (pol. Blaster Mark II) – nowocześniejsza wersja Ray Guna, która pierwszy raz pojawia się na mapie Buried, jako część dodatku Vengeance. Dostępna na wszystkich mapach zombie w Call of Duty: Black Ops II dla posiadaczy DLC Vengeance. Broń pojawia się również w Call of Duty: Black Ops III na wszystkich mapach z dodatku Zombies Chronicles.

Strzela serią 3 pocisków co pozwala zabić całą hordę zombie jedną serią. Po ulepszeniu podwaja się ilość amunicji w magazynku, zwiększa się też ilość posiadanej amunicji oraz tak jak w jego pierwszej wersji, strzela czerwonymi pociskami zamiast zielonymi. W przeciwieństwie do swej pierwszej wersji, nie otrzymujemy obrażeń gdy strzelimy nim blisko nas. Posiada też dużą mobilność.

Można go wylosować ze skrzynki losującej. W innych mapach niż Buried jest mniejsza szansa na wylosowanie tej broni. Można też go zdobyć w Origins, żeby go zdobyć na tej mapie to trzeba go wykopać za pomocą złotej łopaty w trakcie Krwi Zombie ale rzadko się pojawia.

CiekawostkiEdytuj

  • To druga broń i jedyną bronią w trybie Zombie, która jest częścią DLC (pierwszą jest Rozjemca).
  • Parę dni przed wydaniem Venegance, przez przypadek Ray Gun Mark II był dostępny we wszystkich mapach ale później został usunięty.
  • Po zakupieniu DLC Vengeance nadal będzie można wylosować zwykłego Ray Guna. Mimo to nie można posiadać jednocześnie obu wersji.
  • Ray Gun Mark II to drugia Cudowna Broń, która strzela seriami. Pierwszą jest Kwaśny Gat.
  • W pierwszej osobie broń jest trzymana jak SMG, ale w trzeciej osobie jest trzymana jak pistolet.
  • Ray Gun Mark II został stworzony przez dr. Maxisa.