FANDOM

BO3topright Ztr Feature
„Nadszedł czas, by dołączyć do doktora Montiego w Domu - miejscu, gdzie starożytne zło zagraża nieśmiertelnym duszom naszych bohaterów...”
— opis mapy

Revelations (pol. Objawienie) – dwudziesta druga mapa trybu zombie w tym szósta spośród występujących w Call of Duty: Black Ops III. Jest ona częścią DLC Salvation.

Opis

Po wydarzeniach na mapie Gorod Krovi, bohaterowie (Tank Dempsey, Nikołaj Beliński, Takeo Masaki i Edward Richtofen) udają się do miejsca określonego, jako Dom na spotkanie z dr. Montim, po którym muszą powstrzymać przypadkowo uwolnionego Shadowmana. Główna cześć mapy podzielona została na pięć wysp, a do przemieszczania się pomiędzy nimi można korzystać ze skoczni lub szczelin. Trzy z nich składają się z jednej lub więcej części poprzednich map zombie. W związku z tym można tu spotkać wiele znanych już elementów. Począwszy od funkcji dostępne są elektryczna pułapka, Flogger, Der Wunderfizz, promień śmierci i MTD. Dwóch ostatnich można jednak użyć tylko w wyjątkowych sytuacjach. Do zasilenia tych funkcji, w tym maszyn Perk-a-Cola, gracze muszą uruchomić odpowiednie generatory zepsucia. Każdy z nich posiada również wieżyczkę zepsucia. Uruchomienie generatora zapewnia do niej dostęp. Z mapy Gorod Krovi powracają również różnego rodzaju nakrycia głowy. Tym razem są to kapelusz Ala, głowa Wilkora, hełm Zygfryda, głowa Margwy, głowa furii Apothicona, głowa opiekuna, hełm króla i maska Apothicona. Oprócz takiego "hełmu" do walki potrzebna jest jeszcze tarcza i broń. Pierwsze wymaganie spełni znany z Gorod Krovi Strażnik Fafnira. Drugie z kolei znaleźć można w skrzynce losującej. Pojawiają się tam m.in. M1927, Rift E9, Banshii, Peacekeeper MK2. Spośród Cudownych Broni można natomiast wylosować Sługę Apothicona, Thunderguna, Li'l Arniego i Ragnarok DG-4. Gdyby tego było mało, za wykonanie prób, gracze mogą otrzymać nagrody i/lub kupić nowe bronie do walki wręcz: Nunczako, Rozłupywacz czaszek, Buzz Cut, Nightbreaker i Droga smutków. Po odpowiednim wyposażeniu się gracze są gotowi do walki z "armią Shadowmana". Oprócz zwykłych zombie, bohaterom przychodzi zmierzyć się z pasożytami, trzema rodzajami Margw, furiami Apothicona, pająkami, Panzer Soldatami i zniewolonymi opiekunami. Do pomocy można jednak wezwać opiekuna obrońcę po zbudowaniu ołtarza przywołania.

Dostępna broń

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  
  Pozostała broń  

Dostępne funkcje

  Perk-a-Cola  
  Power-Upy  
  Funkcje  
  Przedmioty do budowania  

Osiągnięcia i trofea

Chaos pod kontrola obrazek osiagniecia Chaos pod kontrolą (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelation, przejmij wszystkie Generatory zepsucia przed rundą 6.
Cudownie obrazek osiagniecia Cudownie (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelations, zabij 10 wrogów jednym strzałem przy użyciu każdej cudownej broni.
Dla wspolnego dobra obrazek osiagniecia Dla wspólnego dobra (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Na Revelations, klucz musi być otwarty.
Dopalaczo-nomia obrazek osiagniecia Dopalaczo-nomia (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revalations, zabierz złodziejowi maszynę Dopalacza.
Lepsze jutro obrazek osiagniecia Lepsze jutro (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Na Revelations, ukończ cykl.
Nie oddalaj sie obrazek osiagniecia Nie oddalaj się (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelations, asystuj Obrońcy przy pokonaniu każdego rodzaju wroga.
Promien smierci obrazek osiagniecia Promień śmierci (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelations, zabij 40 wrogów za jedną aktywacją wieżyczki zepsucia.
Wielka podroz obrazek osiagniecia Wielka podróż (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelations, odwiedź każdą z lokacji w ciągu 2 minut.
Zmiana garderoby obrazek osiagniecia Zmiana garderoby (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Revelations, załóż trzy różne nakrycia głowy.

Ciekawostki

  • Temat muzyczny oraz dźwięki rozpoczęcia i kończenia rundy zależą od obszaru, w którym znajduje się gracz.
    • Dzwięk zakończenia rundy w Kino der Toten jest tak naprawdę dzwiękiem zakończenia rundy z mapy Buried
  • Jest to trzecia mapa, którą można ukończyć. Pierwsza to Mob of the Dead, natomiast druga to Origins.

Wideo