Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2.

Rosomaki! – misja otwierająca II akt gry Call of Duty: Modern Warfare 2. Gracz wciela się w Jamesa Ramireza, Rangersa służącego pod rozkazami sierżanta Foley'a.

OpisEdytuj

Celem misji jest przechwycenie osoby o pseudonimie Raptor, której helikopter rozbił się w Wirginii. Podczas drogi do miejsca katastrofy można obserwować desant rosyjskich spadochroniarzy. Chwilę później konwój gracza złożony z dwóch jeepów zostaje zaatakowany przez BTR. Część oddziału ginie. W trakcie przemarszu, oddział Foleya trafia na nieprzyjacielskiego BTR-a. Ramirez, aby oddział mógł go minąć, rzuca granat dymny i dochodzi do kolejnej wymiany ognia z Ultranacjonalistami. W końcu żołnierze docierają do szeregowego Wellsa, który informuje, że Raptor jest broniony w chłodni. Amerykanie wchodzą na dach restauracji Nate'a, skąd zadają dotkliwe straty Rosjanom. Wszyscy szybko schodzą jednak na dół, gdyż zauważył ich BSP Predator wroga. Ramirez dostaje do dyspozycji część oddziału, w celu zdobycia urządzenia sterującego pociskami. Po zdobyciu go, niszczy obydwa BTR-y. Żołnierze wracają do restauracji Nate'a, jednak w międzyczasie Rosjanie przeprowadzili nalot na budynek, który o mało nie zabił Foleya. Zaraz potem oddział atakuje Burger Town, które ma być nową kryjówką dla Raptora. Po udanym przejęciu budynku i przeniesieniu Raptora, nieprzyjaciel przeprowadza duże ataki na żołnierzy. Eliminowanie pierwszych dwóch fal, nie jest szczególnie trudne, gdyż gracz ma do dyspozycji BSP Predator. Niestety zostaje on później zniszczony. W trakcie walk, do walki zaczęły włączać się nieprzyjacielskie śmigłowce, z którymi również żołnierze sobie poradzili. W końcu konwój przybywa a misja kończy się powodzeniem.