Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Ten artykuł został wyróżniony na stronie głównej

SCAR-H – karabin szturmowy występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

KampaniaEdytuj

SCAR-H jest używany przez US Army Rangers i Task Force 141. Można zdobyć ją w misji treningowej a w reszcie kampanii trzeba ją podnieść po zmarłych amerykanach lub dostajemy na początku misji. Głównie występuje bez dodatków tylko w jednej misji, głównie ma zamontowany celownik laserowy.

MultiplayerEdytuj

W multiplayer jest odblokowywany na poziomie 8. Jest bronią komfortową ponieważ zostaje odblokowany na niskim poziomie i zadaje duże obrażenia oraz ma niski odrzut, jedyna wadą jest to, że ma małą pojemność magazynka. Do zabicia przeciwnika wystarczą: trzy trafienia w korpus, jeden w głowę, pięć lub sześć w nogi. Do tego karabinku można zainstalować wiele celowników. Podczas celowania karabinek się kołysze. Jego przeładowanie trwa dosyć długo w porównaniu do innych karabinów szturmowych.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

SCAR-H powraca w Call of Duty: Black Ops II w trybie kampanii, w trybie multiplayer i w trybie Zombie.

KampaniaEdytuj

W kampanii jest odblokowany przed rozpoczęciem misji "Dzień sądu". Jest też używany przez Mike'a Harpera i siły amerykańskie.

MultiplayerEdytuj

W trybie multiplayer jest odblokowany po osiągnięciu 40. poziomu. Dla wielu graczy trybu multiplayer jest jedną z lepszych broni.

Tryb ZombieEdytuj

W trybie zombie pojawia się jedynie na mapie Origins. Można go wylosować ze skrzynki losującej. Po ulepszeniu nazywa się "Argathinśki żniwiarz", jego ulepszoną wersję można też zdobyć, gdy zabije się 115 zombie strzałami w głowę za pomocą zwykłej broni.