MW3tr MW3DStr

SCAR-L – belgijski karabinek szturmowy występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W magazynku mieści 30 naboi. Broń o małym odrzucie, średnimi obrażeniami, ale i małej szybkostrzelności.

Kampania Edytuj

Frost używa tej broni w misji w Paryżu, kiedy trzeba schwytać tam żywego Volka. Jest wtedy wyposażona w Celownik ACOG.

Multiplayer Edytuj

Ten karabin jest często porównywany do swojego cięższego odpowiednika w Modern Warfare 2. O ile SCAR-H był drugim najpopularniejszym karabinem szturmowym w poprzedniej części, tak w kolejnej korzysta z niego mniej graczy. Nie chodzi tu o osłabienie jej statystyk, gdyż szybkostrzelność i obrażenia są na tym samym poziomie, tylko o znaczne podwyższenie parametrów innych broni np. ACR 6.8.

Operacje specjalne Edytuj

W misji "Awaria serwera" SCAR-L jest bronią startową gracza. Ma wtedy zamontowany kolimator oraz granatnik M320.

PrzetrwanieEdytuj

W trybie przetrwania kosztuje $3000 tak jak wszystkie karabiny szturmowe. Sprawdza się bardziej niż inne karabiny tego rodzaju. Można z niego korzystać nawet do 20. rundy na łatwych poziomach, lecz należy często uzupełniać amunicję.

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj