MW3tr BO2topright

SMAW – amerykańska wyrzutnia przeciwpancerna. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare 3 i w Call of Duty: Black Ops II

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

KampaniaEdytuj

SMAW pojawia się w misji Goalpost, w której to gracz musi zniszczyć wrogie czołgi T-90 za pomocą owej wyrzutni.

MultiplayerEdytuj

Wyrzutnia jest dostępna od początku w klasie domyślnej jako broń zapasowa. Żeby wystrzelić pocisk należy najpierw przymierzyć, podobnie jak w innych wyrzutniach. SMAW działa podobnie jak AT4 z Call of Duty: Modern Warfare 2 i M72 LAW z Call of Duty: Black Ops. Jest zdolna również do namierzania wrogich pojazdów w przestrzenii powietrznej. Aby zniszczyć wrogi pojazd potrzeba jednak dwóch pocisków, wyjątek stanowi BSP.

Operacje specjalneEdytuj

Broń ta używana jest przez gracza podczas lotu helikopterem Little Bird, do zniszczenia rosyjskich T-90 na moście w początkowym etapie misji Mały brat. Jest również użyta w misji Pancernik w celu zniszczenia wrogich czołgów, helikopterów i piechoty.