FANDOM

MW3tr

Sandman – żołnierz Delta Force, który jest dowódcą jednostki Metal.

Biografia Edytuj

Operacja Kingfish Edytuj

Sandman wraz z żołnierzami Task Force 141 szturmuje kryjówkę Makarowa znajdującą się w ukraińskich Karkonoszach. Jego zadaniem jest wykrywanie celów dla Frosta, który jest snajperem.

III wojna światowa Edytuj

Bitwa o Manhattan Edytuj

Sandman był dowódcą oddziału Delta, do którego należeli Derek "Frost" Westbrook, Grinch i Truck. Ich zadaniem było wtedy zniszczenie rosyjskiej wieży zakłócającej znajdującej się na dachu nowojorskiej giełdy. Jego oddziałowi udaje się to, dzięki czemu amerykańskie myśliwce mogą zniszczyć wrogie zaopatrzenie. Kolejnym zadaniem Delty była pomoc US Navy Seals w przejęciu rosyjskiej łodzi podwodnej o kryptonimie Oskar II. Rakiety znajdujące się na jego pokładzie mogłyby zrównać całe wybrzeże z ziemią. Zadaniem jego jednostki było wdarcie się na pokład oraz skierowanie pocisków tej łodzi na rosyjską flotę. Zadanie powierzone Sandmanowi zostaje wykonane w stu procentach. Po misji cały oddział ewakuuje się.

Wojna w Europie Edytuj

Kiedy okazało się, że rosyjska delegacja pokojowa nie przyleci na rokowania z Ameryką, Armia Rosyjska niespodziewanie zaatakowała Europę. Zadaniem powierzonym jednostce Sandmana było przedarcie się przez Hamburg, by ewakuować amerykańskiego wiceprezydenta. Żołnierze Delty ratują go tuż przed tym, jak rosyjski żołnierz miał go rozstrzelać.

Volk Edytuj

Przed misją Gotowy do akcji Sandman kontaktuje się z kpt. Pricem. Amerykanin dowiaduje się od niego, że osobą odpowiedzialną za atak gazowy na europejskie metropolie jest niejaki Wiktor "Volk" Christienko, a jego obecną lokalizacją jest ogarnięty wojną Paryż. Wobec tego jednostka Sandmana zostaje wysłana do Paryża. Aby dopaść Volka muszą skontaktować się z oddziałem GIGN, który zna dokładną lokalizację Wiktora.Według Francuzów Volk przebywa w katakumbach, więc razem z Deltą udają się do nich. Wróg był na wyciągnięcie ręki, lecz protagoniści zostają oszołomieni granatem błyskowym. Volk to wykorzystuje i ucieka z paryskich podziemi, po czym wsiada do samochodu i wtedy następuje szalony pościg za Rosjaninem. Delcie udaje się go pojmać, ale wystąpiły pewne problemy z ewakuacją. Misja była zagrożona śmiercią/uratowaniem Volka przez Rosjan. W takiej sytuacji amerykanie wysyłają Sandmanowi na pomoc AC-130. Ten samolot bardzo mu pomaga, jednak by się ewakuować z miasta muszą pojechać w inną jego część, więc dochodzi do kolejnego pościgu, który kończy się na Polach Elizejskich. Tam nasz oddział zostaje otoczony przez wroga, na szczęście wróg zostaje zniszczony przy pomocy sojuszniczych bombowców. Misja zostaje zakończona efektywnym zawaleniem się wieży Eiffla. Po przesłuchaniu Volka Sandman ponownie kontaktuje się z kpt. Pricem, by powiadomić go o miejscu pobytu Władimira Makarowa.

Na ratunek Alenie Worszewskiej Edytuj

Zgodnie z informacjami zdobytymi przez Task Force 141 córka prezydenta Rosji- Alena Worszewski przebywa w zniszczonym wojną Berlinie. Wobec tego wraz z innym oddziałem Delta Force-Granit muszą ją ewakuować zanim zrobią to Rosjanie. Zadaniem jednostki Sandmana było osłanianie zespołu Granit z sąsiedniej budowli, gdy ci mieli iść po Alenę. Niestety cały zespół Granit zostaje zabity, więc Sandman musi zejść na poziom ulicy, po czym ma wspomóc kolumnę niemieckich czołgów w drodze do budynku, w którym znajduje się Alena. Parę metrów przed osiągnięciem budynku ten zostaje wysadzony. Mimo przeciwwskazań Overlorda jednostka Sandmana idzie po zawalonym budynku, by ewakuować córkę prezydenta. Niestety rosyjscy żołnierze byli tam pierwsi i to oni zabrali Alenę Worszewską.

Ratowanie rosyjskiego prezydenta i śmierć Edytuj

Amerykanie dowiadują się, że Alena wraz z ojcem przebywa w syberyjskiej kopalni diamentów. Wraz z Task Force 141 i resztą swojego oddziału (poza Frostem) szturmują obiekt, by ocalić tę dwójkę. Najpierw udaje im się uratować Alenę, lecz prezydenta Borysa Worszewskiego wzięto na niższy poziom kopalni. Na szczęście udaje nam się i jego odbić. Na samym końcu misji ewakuacja jest utrudniona przez ostrzał wrogów. Wtedy Sandman wraz z Grinchem i Truckiem zostają na powierzchni i osłaniają resztę protagonistów, w tym rosyjskiego prezydenta, by ci mogli się ewakuować śmigłowcem. Wtedy wszyscy trzej giną przygnieceni zawalającą się kopalnią. Jednak jego śmierć nie poszła na marne, bowiem rosyjski prezydent udał się po tym ratunku na ponowne amerykańsko-rosyjskie rozmowy pokojowe i dzięki temu III wojna światowa zakończyła się.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj