FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoDFHtr CoD2tr CoD2BROtr CoD3tr Cod5topright

Sd. Kfz. 251 – podstawowy półgąsienicowy transporter armii niemieckiej w okresie II wojny światowej. W grach z serii Call of Duty występuje tylko jedna wersja ¦ Sd.Kfz.251/1 Ausf.C, która miała zamontowany na górze karabin maszynowy MG-34 lub MG-42.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Transportery Sd.Kfz 251 są najczęściej pojawiającymi się w grze pojazdami opancerzonymi. Nie transportują desantu piechoty. Zamiast tego, ich strzelcy MG42 zapewniają wsparcie ogniowe piechocie. KM jest osłonięty tarczą, przez co trudno trafić strzelca. Transportery te mogą zostać zniszczone przy użyciu Panzerfaustów, Panzerschrecków,  działa Flak 88, lub Flakvierling 20mm. Nie mogą one zostać uszkodzone przez pociski i granaty.

W Call of Duty: United Offensive, transportery te już przewożą piechotę oraz zapewniają jej wsparcie.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

W tej częsći Call of Duty Sd.Kfz 251 dowożą niemnieckich żołnierzy na pole bitwy oraz zapewniają im wsparcie.

Call of Duty 2Edytuj

Sd.Kfz 251 pojawiają się w prawie wszystkich misjach kampanii gry. Tak samo jak w poprzednich częściach dowożą żołnierzy na pole bitwy i zapewniają wsparcie ogniowe. W grze pojawia się specjalna wersja transportera z wyrzutniami pocisków rakietowych kal.150mm tzw. Panzerwerfer.

Call of Duty 2: Big Red OneEdytuj

Transporter można spotkać prawie we wszystkich misjach Big Red One. Są uzbrojone w MG42 i można je niszczyć Bazooką, CKM Browning M2 oraz MG42.

Call of Duty 3Edytuj

Sd.Kfz 251 pojawia się w prawie całej kampanii Call of Duty 3. Są uzbrojone w MG42 i spełniają taką samą rolę jak w Call of Duty 2.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Transportery można zobaczyć w misjach "Wendeta" oraz "Ich kraj, ich krew". W pierwszej z nich musimy zlikwidować strzelców, kolejne możemy spotkać podczas oczekiwania na generała Amsela. W drugiej wymienionej misji bronią one Niemieckiej bazy atakowanej przez Rosjan. Można je niszczyć za pomocą Panzerschrecka.

Call of Duty: World at War: Final FrontsEdytuj

Sd.Kfz 251 pojawiają się w misjach: "Bitwa o Bure" oraz "Ren". Dosyć często należy je niszczyć za pomocą TNT lub Bazooki.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki