BO3topright Ztr

Seeds of Doubt (pol. Zasiane wątpliwości) – osiągnięcie i Easter Egg występujący na mapie Zetsubou No Shima. Polegają one na ocaleniu jedynego.

Wymagania

Do wymagań ukończenia Easter Eggaa należą:

Krok 1.

W pierwszej kolejności gracz musi udać się do pomieszczeń mieszkalnych. Na przeciwko fioletowej wody stoi stół, a nad nim fragment planu szybu windy. Gracz przy pomocy namagnesowania czaszką Nan Sapwe musi odkryć jego całość. Nie chowając broni, należy udać się do pierwszej części bunkra i odkryć przejście po lewej stronie szybu windy.

Krok 2.

W odkrytym pomieszczeniu znajduje się mechanizm widny, ale brakuje mu trzech kół zębatych. Zadaniem graczy jest odnalezienie ich.

Pierwsze znajduje się na ziemi, w rogu niewielkiego pomieszczenia nad laboratorium A. Aby się tam dostać, gracze muszą w pierwszej kolejności pokonać wielkiego pająka. Następnie jeden z nich powinien wyposażyć się w GobbleGum Tylko nie tu! i skorzystać z niej. Gracz zostanie przeniesiony do wspomnianego pomieszczenia. Po podniesieniu koła zębatego, można opuścić to miejsce przez dziurę w ścianie.

Drugie koło zębate wypada po zniszczeniu przelatującego nad mapą samolotu transportowego. Aby tego dokonać, gracze muszą najpierw zdobyć pocisk 8,8 cm. W tym celu należy wyhodować specjalną roślinę. Potrzebne są do tego nasiono, niebieska woda i KT-4. Gracz musi zasadzić nasiono i podlać je, a następnie nawieźć płynem z KT-4. Proces trzeba powtórzyć w dwóch kolejnych rundach z rzędu. W efekcie gracz wyhoduje albo roślinę z żółtymi kropkami, albo roślinę klonującą. Tylko wewnątrz tej pierwszej może znajdować się potrzebny pocisk. Znaleźć w niej można również inne rzadkie przedmioty i dlatego zaleca się wyhodowanie kilku takich roślin. Niemniej jednak po uzyskaniu pocisku gracz musi udać się do platformy przeciwlotniczej i załadować działo Flak 88. Gdy samolot transportowy znajdzie się w zasięgu, należy wystrzelić pocisk. Dymiące się koło zębate upadnie w jednym z trzech miejsc: przed wejściem do bunkra; na terenie laboratorium A pod linką do zjazdów; na terenie laboratorium B przy meteorycie. Jeżeli jednak gracz spudłuje i nie zniszczy samolotu, potrzebuje ponownie zdobyć pocisk.

Trzecie koło zębate leży na pomoście w dokach. Aby się tam dostać, wszyscy gracze muszą najpierw ukończyć swoje próby. Następnie jeden z nich powinien naładować swoją tarczę zombie. W trybie kooperacji, dwóch graczy musi udać się do linki do zjazdów. Podczas gdy jeden z nich korzysta z niej, zadaniem drugiego jest uderzenie panelu przy pomocy naładowanej tarczy, gdy tamten znajduje się nad pomostem. Spowoduje to zrzucenie jadącego gracza. Jeżeli ten nie spadnie na pomost, zginie. W trybie solo należy udać się do linki do zjazdów przy laboratorium A i uderzyć panel naładowaną tarczą. Następnie w trakcie zjazdu gracz musi zeskoczyć na pomost przy pomocy przycisku walki wręcz.

Po zebraniu wszystkich kół zębatych należy je zamontować w mechanizmie, po czym można skorzystać z windy.

Krok 3.

Gracze muszą zjechać windą, wyposażywszy się w maski przeciwgazowe. Bez nich po dotarciu na dół zostaną powaleni. Na miejscu zastaną korytarz, w którym przejście blokują trzy pnącza. Gracze muszą usunąć je, a dokonać tego można wyłącznie za pomocą ulepszonego KT-4. Na końcu korytarza znajdują się drzwi. Otwierają się po zbliżeniu się do nich.

Krok 4.

Wewnątrz pomieszczenia gracze spotkają wielkiego zmutowanego zombie. Trzeba go zabić. Gracz posiadający ulepszonego KT-4 musi strzelić w dowolny zarodnik na ramionach przeciwnika. Wywołuje to nieskończone odradzanie się zombie, pająków i zmutowanych zombie. Gracze muszą odpierać ich ataki do momentu pojawienia się nowego zarodnika. Cykl należy powtarzać dopóty, dopóki wielki zmutowany zombie nie zginie.

Po pokonaniu przeciwnika gracze ujrzą przerywnik filmowy, w którym młody Takeo spotyka oryginalnego Takeo. Ten drugi wyznaje pierwszemu, jak obaj zostali zdradzeni przez cesarza. Młody Takeo stwierdza, że można jeszcze zmienić bieg wydarzeń i wręcza oryginalnemu katanę. Ten popełnia seppuku, a Richtofen pobiera jego duszę do klucza przywołania.

Po zakończeniu przerywnika filmowego wszyscy gracze odblokowują osiągnięcie. Ponadto otrzymują 5000 punktów doświadczenia oraz wszystkie dziewięć atutów na mapie.