Fandom

Call of Duty Wiki

Seria Call of Duty

2389stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.
Cod logo classic.png

Klasyczne logo Call of Duty.

Call-of-duty-logo.png

Nowoczesne logo Call of Duty.

Call of Duty – jedna z najbardziej znanych i nagradzanych serii gier na całym świecie. Pierwsza część powstała dzięki studiu Infinity Ward w 2003 roku. Obecnie powstało już trzynaście głównych odsłon serii, najnowsza nosi nazwę Call of Duty: Infinite Warfare i ukazała się ona 4 listopada 2016 roku.

CzęściEdytuj

ProducenciEdytuj

E3 2005 Call of Duty 2 booth.jpg

Call of Duty 2 Big Red One na targach E3 w 2005

Więcej w Fandom

Losowa wiki