FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w komiksie Modern Warfare 2: Ghost.

Simon "Ghost" Riley – postać występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2. Był zastępcą dowódcy Task Force 141. Dowodził częścią TF141 w trakcie misji Niedokończone sprawy.

Biografia Edytuj

Postać, o której niewiele wiadomo. Nosi okulary i ma czarną kominiarkę, na której widnieje obrazek z kawałkiem ludzkiej czaszki. Oprócz tego zna się na elektronice tak samo jak Gaz. Wiadomo też, że jego głos podkłada ta sama osoba co do postaci Gaza (czyli Craig Fairbrass), który zginął w poprzedniej części.

Prawdopodobnie przyjaźnił się z Roachem, co można zaobserwować w misji Niedokończone sprawy. W filmiku ją poprzedzającym prosi Price'a o pozwolenie na zaatakowanie kryjówki Makarowa razem z Roachem. Po zaciętej walce kryjówka zostaje zdobyta, ale nie ma w niej Makarowa. Roach zgrywa informację z komputera, po czym obaj żołnierze opuszczają budynek i biegną do punktu ewakuacji. Podczas ucieczki, Roach zostaje ranny. Ghost prosi o pomoc generała Shepherda. Ten zjawia się, odbiera dane, mówiąc przy tym: "Jeden kłopot mniej" (drugim kłopotem miał być Makarow). Gdy Shepherd strzela do Roacha, Ghost z krzykiem wymierza do generała ze swojego ACR. Nie zdołał jednak zaatakować generała, który pierwszy strzela mu w klatkę piersiową z rewolweru .44 Magnum. Roach i Ghost giną. Ich ciała zostają rzucone na stos, oblane benzyną i spalone przez Kompanię Cieni by zatrzeć wszelkie ślady.

CiekawostkiEdytuj

  • Ghost ma wiele podobieństw do Gaza z Call of Duty 4: Modern Warfare. Obaj są porucznikami. Giną z rąk głównych antagonistów w grach, znają się na elektronice, a ponadto dubbinguje ich ta sama osoba. Jednak komiks o Ghost'cie całkowicie temu zaprzecza.
  • W 2009 roku został wydany komiks o Ghost'cie, który ma sześć części.
  • Na nieśmiertelniku w Call of Duty: Modern Warfare 3 z likwidacji potwierdzonej jest napisane "Simon Ghost Riley".
  • Ghost tak jak Roach i Frost nosił kominiarkę.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 pojawia się osoba z sylwetką Ghosta.
  • Można go zakupić jako postać do trybu multiplayer w Call of Duty: Ghosts na Steam.
  • Z angielskiego "ghost" to "duch"
  • Ghost umiera w święto wojska Polskiego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki