Cod5topright BlackopsNewTopright Bodstopright BO2topright BO3topright Ztr

Skrzynka losująca – przedmiot występujący w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III w trybie Zombie. Skrzynka losująca daje nam losową broń. W Black Ops, Black Ops II i Black Ops III (oprócz Origins) jest to broń, której nie możemy zdobyć ze ścian. Dzięki skrzynce losującej możemy dłużej przetrwać rozgrywkę w trybie zombie, jeśli wylosujemy odpowiednio mocną broń. Koszt użycia wynosi 950 punktów, jeśli zdobędziemy Fire sale to przez 30 sekund koszt użycia będzie wynosił 10 punktów. Jest ona także potrzebna do pokonania elektrycznego zombie, poprzez wylosowanie granatu IEM.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Czasem może wylosować się miś (prawdopodobnie miś Samanthy) i potem można usłyszeć śmiech Samanthy i chwile później miś leci do góry a skrzynka losująca na chwile lewituje a potem znika (przed zniknięciem "Demoniczny głos " śmieje się a potem mówi "Bye, Bye!" (i skrzynka przenosi się gdzieś indziej) i odzyskujemy punkty które wydaliśmy na kupienie losowej broni (odzyskujemy punkty tylko wtedy, kiedy wylosuje nam się miś Samanthy), w Call of Duty: Black Ops II zamiast śmiechu Samanthy jest śmiech Richtofena a w Mob of the Dead zamiast misia Samanthy jest kłódka i zamiast śmiechu Richtofena można usłyszeć dźwięk zakładania kłódki.
  • Misia Samanthy nie ma w Nacht der Untotenie i w Green Run na przystanku autobusowym (tryb przetrwania) i na farmie (tryb przetrwania i tryb Żałoba).
  • Skrzynka losująca nie występuje w Dead Ops Arcade.
  • Występuje też sekretny bonus skrzynki losującej kiedy skorzysta się ze skrzynki losującej wystarczająco wiele razy to spowoduje że na skrzynce siedzi miś (daje on to że zwiększają się szanse na wylosowanie dobrej broni).
  • Można zamknąć skrzynkę zanim wylosuje broń używając IEM.
  • W Mob of the Dead i Origins ma inny wygląd.
  • W Call of Duty: Black Ops II misie w miejscach spawnu skrzynki losującej mogą ruszać swymi głowami przez krótką chwilę.
  • Jedynie w Origins trzeba włączyć zasilanie żeby użyć skrzynki losującej.
  • Skrzynka losująca została znaleziona przez Grupę 935, która zaobserwowała że losuje ona bronie z różnych epok.
  • W wersji na Nintendo DS jest szafką z broniami. Dodatkowo nie trzeba czekać na wylosowanie broni.