FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoD3tr Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright

Special Air Service – frakcja występująca w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 3, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3. Brytyjska jednostka specjalna założona w 1941 roku przez Davida Stirlinga. Początkowo miała ona wykonywać tajne zadania na tyłach wroga w Afryce północnej. Dziś jest jedną z najlepszych i najbardziej znanych jednostek wojskowych.

SAS odgrywa dużą role w Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare 2, gdzie przez większość gry jesteśmy jednym z komandosów jednostki. W Call of Duty: United Offensive przez dwie misje będziemy wykonywać sabotaż niemieckich dział na Sycylii będąc razem z majorem Ingramem i kilkoma innymi żołnierzami SAS, a w Call of Duty 3 również z nim gracz wspomaga francuski ruch oporu.

Znani członkowieEdytuj

II Wojna światowa:

Wojna współczesna:

WyposażenieEdytuj

Ubiór:

  • szturmowy
  • scout
  • antyterrorystyczny
  • bojowy
  • snajperski
  • sabotażowy

Broń:

Ciekawostki Edytuj

  • Motto SAS to "Who dares wins" co może oznaczać "Kto się odważy wygra" albo " Wygrywają odważni" przy czym "Wygrywają odważni" to osiągnięcie w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki