FANDOM

Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Ten artykuł został wyróżniony na stronie głównej Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Specnaz (ros. Спецназ) – frakcja występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Choć nigdy tego nie ustalono, Specnaz wydaje się być sprzymierzeńcem SAS i członkiem Rosyjskich Sił Zbrojnych sprzymierzonych z lojalistami. Sierżant Kamarow prawdopodobnie dowodzi odziałem Specnazu.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Specnaz pojawia się tu jako wróg. Walczą u boku rosyjskiej armii w walkach w Wirginii i Waszyngtonie oraz mierzą się z Task Force 141 w takich misjach jak: "Alpinista", Jednyny łatwy dzień... był wczoraj", "Gułag" i "Ewentualność".

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Pojawiają się w kilku misjach w ciągu kampanii. Pojawiają się w misji "Dekret prezydenta", gdzie drużyna Aleksa Masona stara się przerwać wystrzelenie w kosmos rosyjskiej rakiety. Następnie pojawiają się w misji "Liczby" podczas próby przechwycenia dr. Clarke'a, aby uniemożliwić mu ujawnienia informacji nt. Nova 6.

W misji "Miejsce katastrofy" współpracują bezpośrednio z armią Wietkongu. W misji "WMD" strzegą zakładu.

Trudniej ich zabić, niż zwykłych przeciwników z powodu zwiększonego zdrowia i lepszej celności broni.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Pojawiają się jako wrogowie, walczą razem w wojskami VDV Airborne. Pojawiają się w misji "Persona non Grata", wysłani przez Makarowa w celu interesów z Price'em i lojalistami. Można ich spotkać w trybie operacji specjalnych i trybie przetrwania.

MultiplayerEdytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w grach: Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W trybie multiplayer w Call of Duty 4: Modern Warfare, za zwycięski motyw muzyczny dla tej frakcji posłużył hymn Rosji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki