FANDOM

CoD1tr

Ste. Mere Eglise – trzecia misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się w tym samym miejscu, gdzie zakończyła się poprzednia. Martin wraz z oddziałem kapitana Foleya wkraczają do wioski Ste. Mere Eglise, by ją przejąć. Już na samym początku, przy wejściu na pole, zostają zaatakowani moździerzami. Co więcej niemieccy żołnierze wyposażeni w dwa karabiny MG42 zaczynają strzelać do oddziału z budynku po drugiej stronie ulicy. Na jej końcu stoi wrogi transporter i także atakuje Amerykanów. Aby go unieszkodliwić, Martin musi zbliżyć się do niego, przechodząc przez pobliskie budynki i oczyszczając je. Następnym zadaniem bohatera jest dostanie się do kolejnego domu i zabicie wszystkich wrogów. Oddział dociera na cmentarz, gdzie eliminuje siły nieprzyjaciela i spotyka działo przeciwlotnicze. Jest ono ich pierwszym celem, ale broni go dwóch żołnierzy z MG42, co uniemożliwia dostęp. Martin otrzymuje rozkaz zaatakowania ich z kościoła, a następnie wysadzenia działa. Niedaleko znajduje się kolejne działo, bronione przez grupę Niemców. Po rozprawieniu się z nimi Martin wysadza je. Oddział kieruje się do ostatniego działa. Po drodze spotykają jeszcze kilku Niemców, a na końcu ulicy swój cel, chroniony między innymi przez stanowisko MG42. Po zabiciu obsługi działa Martin podkłada ostatni ładunek i odmeldowuje się u kapitana Foleya.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji Pathfinder w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

Ciekawostki Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki