FANDOM

CoD1tr

Ste. Mere Eglise - Day – czwarta misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Minęło siedem godzin od przejęcia wioski Ste. Mere Eglise. Niemcy rozpoczynają kontratak. Zaczynają od ataku moździerzami, więc drużyna musi schować się w bezpiecznym miejscu. Po ustąpieniu wybuchów kapitan Foley wysyła szeregowego Johnsona, aby się rozejrzał. Przed wejściem do jednego z budynków zostaje zastrzelony. Z jednej strony wybiega oddział niemieckich żołnierzy, a z drugiej nadjeżdża Tiger I. Martin otrzymuje rozkaz znalezienia Panzerfausta i zniszczenie czołgu. Tuż po tym oddział zaczyna bronić kościoła, zmuszając Niemców do wycofania się. Następnie udają się wzmocnić obronę północnej strony wioski. W trakcie powrotu nadjeżdża kolejny czołg. Martin ponownie musi wrócić do kościoła, zabijając po drodze kilku Niemców, zabrać Panzerfausta i zniszczyć pojazd. Po wykonaniu celu od wschodu zaczynają nadciągać kolejne siły nieprzyjaciela wraz z trzecim czołgiem. Po rozprawieniu się z nimi i zbliżeniu się do pojazdu, dwóch żołnierzy wysadza go. Oddział spotyka się z szeregowym Parkerem, który informuje ich o pozycjach wrogich moździerzy. Zadaniem Martina jest wyeliminowanie ich obsługi a także każdego niemieckiego żołnierza broniącego ich. Po wszystkim musi jeszcze przegrupować się z kapitanem Foleyem i wsiąść do samochodu z sierżantem Moodym i szeregowym Elderem.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji Pathfinder w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki