FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops.

Sten – brytyjski pistolet maszynowy z 1941 roku, podstawowy pistolet maszynowy armii brytyjskiej używany do lat 50. XX wieku. Występuje w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty 2, Call of Duty 3, Call of Duty: Roads to Victory, Call of Duty: World at War (Nintendo DS), Call of Duty: World at War: Final Fronts oraz Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Szybkostrzelna lekka i posiadająca mały odrzut broń. Nadaje się do walki na krótki dystans. Poza tym jest stosunkowo cicha, więc pomaga w walce z ukrycia.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 2Edytuj

Sten jest dostępny jedynie w ostatnich czterech poziomach brytyjskiej kampani. Jego szybkość strzału wydaje się być wolniejsza niż w poprzedniej części.

Call of Duty 3Edytuj

Sten jest widoczny w zarówno kampani brytyjskiej jak i kanadyjskiej i polskiej. Jest dostępny w dwóch z trzech misji brytyjskich (Night drop i Fuel plant) i w jednej z trzech misji kanadyjskich (Laison River). W kampani polskiej, misji, The Mace, Sten jest w rękach Maj. Jachowicza, jednak sam Sten jest w tej misji niedostępny. Za ciekawostkę można uznać to, że to jedyna odsłona Call of Duty, gdzie trzyma się tę broń prawidłowo

Call of Duty: Roads to VictoryEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at War (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at War: Final FrontsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Sten jest dostępny pod koniec misji "Projekt Nova", gdy komandosi Brytyjscy zaatakowali Armię Czerwoną we wraku statku.

GaleriaEdytuj

Osobny artykuł: Sten/Galeria

CiekawostkiEdytuj

  • We wszystkich częściach Call of Duty gdzie występuje Sten (za wyjątkiem Call of Duty 3), broń ta jest w nieprawidłowy sposób trzymana za magazynek, co mogło powodować zmianę kąta naboju i broń często w ten sposób się zacinała. Prawidłowo natomiast należało trzymać broń za osłonę lufy.
  • Oprócz postaci przez nas kierowanych wszystkie inne towarzyszące nam w grze trzymają Stena prawidłowo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki