FANDOM

BlackopsNewTopright BODtr

Stoner63 – lekki karabin maszynowy produkcji amerykańskiej występujący w Call of Duty: Black Ops z wyłączeniem trybu Zombie i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

KampaniaEdytuj

Karabin ten pojawia się na wyposażeniu CIA jedynie w misji "Odkupienie", dodatkowo także tuż po zejściu na statek można znaleźć wersję z celownikiem Reflex, powiększonym magazynkiem i pełnym stanem amunicji. W drugiej części misji ma go na wyposażeniu Sierżant Drew. W porównaniu do wersji z trybu dla wielu graczy cechuje się widocznie mniejszą szybkostrzelnością, jednak wciąż jest wysoce skuteczny przeciwko wrogiej piechocie, a szczególnie kolosom. Stoner63, podobnie jak RPK, zdolny jest do gibowania przeciwników.

MultiplayerEdytuj

Stoner63 w klasie lekkich karabinów maszynowych jest tajną bronią do odblokowania najwcześniej na 21. poziomie. Z broni w klasie wyróżnia się dużą szybkostrzelnością, krótkim czasem potrzebnym na przycelowanie i średnim odrzutem, cierpi jednak z powodu małego 30-nabojowego magazynka. Z tego też powodu często gracze korzystający z tej broni mają na wyposażeniu powiększony magazynek i korzystają z atutu Padlinożerca. Zabija na 2 trafienia w głowę i 3 w inne części ciała na trybie Arcade i na 1 trafienie w trybie Hardcore, co przy szybkostrzelności na poziomie AUG czy FAMAS czyni go bardzo skuteczną bronią dla bardziej zaawansowanych graczy traktujących go podobnie, co karabin szturmowy. Niestety, Stoner63 ma średnią celność przy strzelaniu z biodra, dlatego przy jego wykorzystaniu zalecany jest atut Pewne celowanie.

DodatkiEdytuj

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

Ciekawostki Edytuj

Call of Duty: Black Ops Edytuj

  • Celownik mechaniczny ustawiony jest na 300 metrów.