FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Szok i zdumienie – siódma misja aktu I w Call of Duty 4: Modern Warfare.

OpisEdytuj

Gracz wciela się w sierżanta Jacksona. Na początku misji jego zadaniem jest osłanianie czołgów z pomocą granatnika w śmigłowcu. Potem drużyna śmigłowca schodzi na dół i pomaga w ewakuacji sojuszniczego oddziału. Podczas odlotu jeden z helikopterów, Cobra, zostaje trafiony. Drużyna ponownie ląduje i ratuje ocalałą pilotkę. Po dotarciu na pokład, słyychać wymianę komunikatów między oddziałem saperów i dowództwem. Po chwili kontakt z saperami urywa się. Dochodzi do eksplozji atomowej. Sojusznicze śmigłowce włącznie z tym, w którym znajduje się gracz, rozbijają się wskutek fali uderzeniowej.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • W misji nie pojawia się sierżant Griggs. Prawdopodobne ewakuował się on wcześniej niż 30000 innych Marines. Mogłoby to tłumaczyć, jak to możliwe, że sześciu Marines, w tym Griggs, ewakuawało SAS w misji "Gorączka".
  • Generał Shepherd nawiązuje do tej misji słowami: "Pięć lat temu straciłem 30 tysięcy ludzi w mgnieniu oka." Może to świadczyć o tym, że dowodził tą operacją.
  • Pomnik koło bloku mieszkaniowego można zniszczyć strzelając w niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki