FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS.
T-34 - radziecki czołg średni używany przez armię Czerwoną i inne państwa podczas II Wojny Światowej i po jej zakończeniu. W pierwszych latach inwazji III Rzesza nie posiadała niczego co mogło zniszczyć ten czołg. Dopiero wprowadzenie czołgu Tiger I zmieniło sytuację.

Call of DutyEdytuj

T-34 możemy dowodzić w dwóch misjach Kampanii Rosyjskiej. Ponadto występuje w niektórych misjach wspierając piechotę. Ma zamontowany burtowy Karabin Maszynowy, który samoczynnie otwiera ogień do wrogiej piechoty.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

W Call of Duty: United Offensive czołg spotykamy podczas trwania Kampanii Rosyjskiej. Ma zamontowany Karabin Maszynowy SG-43 na wieży. Można nim jeździć w Multiplayerze.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

T- 34/76 dowodzimy w trzech różnych misjach.Naszym zadaniem jest niszczyć niemieckie Panzer IV. Posiada Karabin Maszynowy w wieżyczce do obrony przed piechotą. (misja przypomina misję z gry Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad gdzie kompania t 34 niszczy czołgi pzkpfw IV).

Call of Duty 2Edytuj

Tekstury czołgu znajdują się w plikach gry, lecz sam model nie istnieje.

Call of Duty: World at WarEdytuj

W tej części gry T-34 występuje podczas trwania całej Kampanii Rosyjskiej. Dowodzimy nim w misji "Krew i Żelazo". Współosiowy Karabin Maszynowy został zastąpiony przez miotacz ognia (Zmodernizowana w ten sposób wersja nosiła oznaczenie OT-34). Podczas misji "Stalowe koło" można strzelać z jego karabinu maszynowego.

Call of Duty: World at War (DS)Edytuj

Czołg pojawia się w kilku misjach. Wzywa się go jako wsparcie piechoty.

CiekawostkiEdytuj

  • W Call of Duty czołg T-34/85 walczy w Stalingradzie. Jednak wersja ta pojawiła się dopiero w roku 1944;
  • W Call of Duty: World at War na czołgu zamontowane są siatki. Miały one chronić czołg przed Panzerfaustami, jednak nie zdawały egzaminu;
  • W Call of Duty W misji Ich Kraj Ich Krew przy rzece po prawej stronie drogi gdy wybuchnie czołg można zauważyć palącego się dowódcę czołgu;
  • W misji Krew i Żelazo można doprowadzić wszystkie czołgi do stacji;
  • W misji Stalowe koło czołgi mają zamontowany amerykański karabin maszynowy M1919.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki