FANDOM

MW3tr BO2topright

T-90 – podstawowy czołg armii Federacji Rosyjskiej występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

T-90 jest podstawowym czołgiem Armii Rosyjskiej w całej kampanii. Najpierw pojawiają się one we wprowadzeniu do misji "Goalpost" gdzie kolumna tych czołgów jest obserwowana podczas zdobywania przez Rosję Europy. Pojawiają się one w samej misji. Walczą z czołgami M1 Abrams i amerykańską piechotą. Pojawiają się one również w trakcie misji "Żelazna dama". Później pojawiają się w misji "Oko burzy" gdzie atakują Czeskich bojowników. W tej misji nie ma odpowiedniej broni do zniszczenia T-90.

W walkach w Niemczech T-90 pojawiają się ponownie w misji "Spalona ziemia", walczą z niemieckimi czołgami Leopard 2, które pchają się do miasta. Trzy T-90 zostają oznaczone by można było je zniszczyć z powietrza, ostatni zaś atakuje Leopardy znajdujące się na moście.

T-90 pojawiają się również w trybie Operacje Specjalne, bardzo często są naszymi wrogami.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Czołg miał pojawić się w misji "Cordis Die", gdzie blokowałby drogę konwojowi, który przewozi prezydenta. Czołg nie pojawił się w grze. Tak jak w przypadku Pantery w ostatniej chwili podjęto decyzję o wycięciu go z finalnej wersji gry.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki