FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr

Takeo Masaki – japoński żołnierz występujący w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III w trybie zombie jako postać grywalna. Jego licznik punktów jest żółty (tak samo jak Danny Trejo i Richard Nixon) ale jest losowy na Moon i Origins.

OsobowośćEdytuj

Takeo pilnuje by odróżniać się od Tanka Dempsey'a i Nikolaia Belinski'ego, przez ich brak inteligencji. Lubi widzieć siebie na mentalnym poziomie Edwarda Richtofena, ale Richtofen nie odwzajemnia tego uczucia. Jest czujny przez jego podejrzenia co do Richtofena. Jest bardzo milczący, więc mówi tylko wtedy gdy trzeba. Jego przyjaźń z niemieckim naukowcem kończy się, gdy Richtofen ukańcza swój plan i przysięga go zniszczyć razem z pozostałymi członkami grupy 935.

Zanim Richtofen nie zrealizował swojego planu, Takeo uznawał go za bardzo dobrego wojownika, jednak nie lubi Tanka Dempsey`a i nienawidzi Nikolaia Belinskiego (który też go nienawidzi).

W Origins jego osobowość pozostaje taka sama, jednak jego wiara w honor i dyscypliną powracają przed Kino der Totenem gdzie ją stracił. Nie ufa swoim towarzyszom i uważa że ich pomyłki są wielkim wstydem dla ich przodków. Wierzy że maszyny stworzone przez Niemców są abominacjami i muszą zostać zniszczone. Gdy Samantha zaczyna mówić, Takeo jest podejrzliwy wobec niej, ale kontynuuje pomaganie jej w ucieczce z Argathy.

WystępowanieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  •  W Call of Duty World at War wygląda jak jeden z wrogich japońskich oficerów w kampanii, a w Call of Duty Black Ops jak japoński oficer.
  • W Black Ops ma taki sam model pierwszej osoby jak duch NVA w multiplayerze.
  • Jest jedyną grywalną japońską postacią w Call of Duty Black Ops.
  • Jego ulubionym perkiem jest Quick Revive, czasem mówi że smakuje jak sushi.
  • W Call of the Dead jedynie Takeo nie mówi.
  • Jest traktowany z dużym szacunkiem przez Dempsey'a, ale Takeo nie traktuje go tak samo.
  • Jest jednym z czterech Japończyków w serii, którzy mówią po angielsku.
  • Na mapie Moon nie ma już swojego kapelusza.
  • Posiada katanę, ale nie używa jej (używa jedynie w intrze Origins i Zetsubou No Shima).
  • Takeo zamordował swoją rodzinę za ich bezczelność.
  • Jest najbardziej nie lubianą postacią przez graczy w trybie zombie.
  • Głos podkłada mu Tom Kane.
  • Czasem po zabiciu i wybuchu gazowego zombie z bliskiej odległości powie, że ten śmierdzi jak zgniłe sushi.
  • Większość jego wypowiedzi wiąże się z honorem, gdy nie ma amunicji mówi, że nie ma honoru, lub gdy ktoś go ożywi to mówi, że osoba reanimująca go ma honor.
  • Jest jedną z najbardziej opanowanych i cichych osób w serii Call of Duty.

GaleriaEdytuj