Wikia

Call of Duty Wiki

Tank Dempsey

Dyskusja0
1369stron na
tej wiki
Cod5topright BlackopsNewTopright Ztr
Tank Dempsey
2013-09-27 00013
Tank Dempsey na Origins
Występowanie Call of Duty: World at War
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Black Ops II
Ranga Kapral
Przynależność USMC, Marines
Status Prawdopodobnie zabity na Księżycu
Data urodzenia Przed 1917r.
Broń M1911
Mauser C96 (Origins)
Każda zdobyta przez gracza broń
Płeć Mężczyzna
Rasa Biała
Oczy Niebieskie
Włosy Blond
Dubbing Steve Blum
""I`m a Dempsey, and you are.. DEAD!" (tłumacz. "Ja jestem Dempsey, a ty jesteś.. TRUPEM!")"
— Tank Dempsey po zabiciu zombie
""I need more juice!" (tłumacz. "Potrzebuję więcej soku")"
— Tank Dempsey
""I need more ammo or we going down!!" (tłumacz. "Potrzebuję więcej amunicji albo umrzemy!")"
— Tank Dempsey

Tank Dempsey - amerykański żołnierz występujący w Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops w trybie zombie jako postać grywalna. Jego kolor punktacji jest biały (tak samo jak John Kennedy i Sarah Michelle Gellar), ale jest losowy na Moon i w Origins. Jest też w Call of Duty: Black Ops II na mapie Origins.

Zmshot0063

Dempsey ze staffem wiatru

Biografia Edytuj

Jest Amerykańskim żołnierzem który walczył w Korpusie Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych. Dowodził innymi żołnierzami USMC. On i jego drużyna mieli uratować Petera Mccain'a, który prawdopodobnie został zdemaskowany. Wraz z drużyną udał się do niemieckiego azylu, gdzie jego cała drużyna zginęła, tylko on przeżył i został złapany przez Niemców. Po wydarzeniach w Shi No Numa, wraz z trzema ocalałymi: Nikolai`em Belinski`m, Takeo`em Masaki`m i Edwardem Richtofenem udali się do tajnej niemieckiej fabryki, następnie do zniszczonego niemieckiego kina, a potem do rosyjskiego Kosmodromu, skąd tam powoli zaczyna pamiętać Richtofena. Po wydarzeniach w Kosmodromie, on i reszta zostali uwięzieni w pomieszczeniu na Syberii przez awarię MDT, tam starł się z Richtofen'em za wszystkie krzywdy mu wyrządzone. Kiedy ocalali aktorzy zdobyli Złotą Pałkę, przekazali ją Richtofenowi, który użył jej, zdołał uruchomić MDT i drużyna przeniosła się do Shangri-La. Po zdobyciu Kamienia Koncentracji, Richtofen zaprowadził Dempsey`a i resztę do Area 51, gdzie teleportował amerykanina, siebie i rzesztę drużyny na Księżyc. Po przejęciu kontroli nad zombie przez Richtofena, Dempsey wraz z resztą drużyny i Samanthą (która była w ciele Richtofena) wypełnił instrukcję Maxisa. Przez to odpalił trzy rakiety, które uderzyły w ziemię. Prawdopodobnie wraz z drużyną zginął na księżycu.

2013-10-02 00036

Osobowość Edytuj

Dempsey jest człowiekiem który kocha wojnę i czasami uważa się za najlepszego. Po wydarzeniach w Call of the Dead zaczyna lubić Nikolai'a, a Richtofena nienawidzić (wcześniej było odwrotnie). Takeo'a traktuje z dużym szacunkiem.

Ciekawostki Edytuj

CoDWaW 2012-10-23 01-37-24-06

Tank Dempsey w Der Riese

​                                        

Portret Dempsey`a w Kino der totenie

Portret Dempsey`a w Kino der Totenie

Więcej od Wikii

Losowa wiki