Wikia

Call of Duty Wiki

Tank Dempsey

1572strony na
tej wiki
Komentarze7
Cod5topright BlackopsNewTopright Ztr
Tank Dempsey
2013-09-27 00013
Tank Dempsey na Origins
Występowanie Call of Duty: World at War
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Black Ops II
Ranga Kapral
Przynależność USMC, Marines
Status Prawdopodobnie zabity na Księżycu
Data urodzenia Przed 1917 r.
Broń M1911
Mauser C96 (Origins)
Każda zdobyta przez gracza broń
Płeć Mężczyzna
Rasa Biała
Oczy Niebieskie
Włosy Blond
Dubbing Steve Blum
"I'm a Dempsey, and you are.. DEAD!"
"Jestem Dempsey, a ty jesteś.. TRUPEM!"
—Tank Dempsey po zabiciu zombie na mapie Der Riese
"I need more juice!"
"Potrzebuję więcej soku"
—Tank Dempsey
"I need more ammo or we going down!"
"Potrzebuję więcej amunicji albo umrzemy!"
—Tank Dempsey

Tank Dempsey – amerykański żołnierz występujący w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie jako postać grywalna. Jego kolor punktacji jest biały, ale jest losowy na mapach Moon i Origins.

Biografia Edytuj

Jest Amerykańskim żołnierzem, który walczył w Korpusie Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych. Dowodził innymi żołnierzami USMC. On i jego drużyna mieli uratować Petera McCaina, który prawdopodobnie został zdemaskowany. Wraz z drużyną udał się do Wittenau Sanatorium, gdzie jego cała drużyna zginęła, tylko on przeżył i został złapany przez Niemców. Po wydarzeniach w Shi No Numa, wraz z trzema ocalałymi: Nikolaiem Belinskim, Takeo Masakim i Edwardem Richtofenem udali się do tajnej niemieckiej fabryki, następnie do zniszczonego niemieckiego kina, a potem do rosyjskiego kosmodromu, skąd tam powoli zaczyna pamiętać Richtofena. Po wydarzeniach w kosmodromie, on i reszta zostali uwięzieni w pomieszczeniu na Syberii przez awarię MDT. Tam starł się z Richtofenem za wszystkie krzywdy mu wyrządzone. Kiedy ocalali aktorzy zdobyli Vril Generator, przekazali ją Richtofenowi, który użył jej, zdołał uruchomić MDT i drużyna przeniosła się do Shangri-La. Po zdobyciu Kamienia Koncentracji, Richtofen zaprowadził Dempsey'a i resztę do Area 51, gdzie drużyna teleportowała się na Księżyc. Po przejęciu kontroli nad zombie przez Richtofena, Dempsey wraz z resztą drużyny i Samanthą (która była w ciele Richtofena) wypełnił instrukcję Maxisa. Przez to odpalił trzy rakiety, które uderzyły w ziemię. Prawdopodobnie wraz z drużyną zginął na Księżycu.

OsobowośćEdytuj

Dempsey jest człowiekiem, który kocha wojnę i czasami uważa się za najlepszego. Po wydarzeniach w Call of the Dead zaczyna lubić Nikolaia, a Richtofena nienawidzić (wcześniej było odwrotnie). Traktuje Takeo z dużym szacunkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Model Dempsey'a jest wzorowany na modelu szeregowego Polonsky'ego.
  • Dempsey traktuje Takeo Masaki z dużym szacunkiem, chociaż Takeo tego nie odwzajemnia.
  • Ulubionym perkiem Dempsey'a jest Juggernog, nienawidzi Quick Revive'a, dlatego że smakuje jak ryba i Deadshota Daiquiri.
  • W Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops, sterować Tankiem Dempsey'em będzie zawsze gospodarz rozgrywki. W Call of Duty: Black Ops II na mapie Origins wszystko odbywa się losowo.
  • Tank Dempsey miał 5 letnią córkę.
  • Dempsey nazywa Wunderwaffe DG-2 "Wonder Waffle", a Wave Guna "Miniwaffe".
  • Nienawidzi go Richtofen, można to stwierdzić po kwestii którą wypowiada Richtofen "Dempsey i hate you." (tłum. "Dempsey, nienawidzę Cię").
  • Tank to po angielsku "czołg" lub "zbiornik".
  • Richtofen wspomina o nim w Green Run.
  • W intrze Origins używa Remingtona Nowego Modelu Wojskowego, broni, która nie występuje w Origins;
  • Od czasu do czasu może zburzyć czwartą ścianę, zwracając się bezpośrednio do gracza.
  • Na mapie Origins przypomina Brada Pitta.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki