FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright

„Witamy w 141. Najlepiej wyselekcjonowanej grupy wojowników na świecie.”

Task Force 141 (zwana "The One-Four-One") – frakcja występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3. Międzynarodowa elitarna organizacja wojskowa, składa się z najlepszych żołnierzy amerykańskich, brytyjskich, kanadyjskich, niemieckich, meksykańskich, australijskich i być może innych państw. 

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Członkowie Task Force 141 występują jako główni bohaterowie gry. Główną przyczyną stworzenia Task Force było złapanie Władimira Makarowa, rosyjskiego terrorysty i ultranacjonalisty. Ghost, Roach i inni członkowie organizacji podjęli szturm na jego dom w Kaukazie, nie znaleziono go tam. Został tam jednak jego komputer, z którego żołnierze przechwycili dane. Jednak kiedy dotarli do helikoptera zostali zdradzeni przez Shepherda - generał spalił ich. W odwecie inni członkowie TF 141: Price i Soap zabili generała. Po tym zdarzeniu w 2016 roku, organizacje prawdopodobnie zlikwidowano. Oprócz tego zadania Task Force odbył wiele innych większych lub mniejszych misji. Wśród nich wyróżniają się: szturm na platformę wiertniczą, odbicie Price'a, złapanie brazylijskiego handlarza bronią czy odnalezienie modułu z rozbitego satelity. Wszystkie misje są misjami praktycznie samobójczymi, jednak są perfekcyjnie zaplanowane. Współpracują z SAS, Delta Force, US Army Rangers, Navy SEALs, USMC.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W drużynie Task Force 141 zostaje tylko Price, Soap, Nikołaj, Jurij. Przebywają na tak zwanym "Wyrzeczeniu" (czyli nie są już organizacją rządową, nikomu nie podlegają i uznaje się tą organizację jako rozwiązaną). Ich głównym celem jest Makarov. Nieoficjalnie współpracują z Delta Force i SAS.

Task Force 141 Disavowed

Logo Task Force 141 po zabiciu generała Shepherda

Znani członkowieEdytuj

Task Force 141 Non-Disavowed

Logo Task Force 141 przed misją Do króliczej nory

MultiplayerEdytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Modern Warfare 2

 WyposażenieEdytuj

Karabiny szturmoweEdytuj

Pistolety maszynoweEdytuj

Lekkie karabiny maszynoweEdytuj

Pistolety szybkostrzelneEdytuj

StrzelbyEdytuj

Karabiny snajperskieEdytuj

PistoletyEdytuj

WyrzutnieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na serwisie Steam istnieje polska grupa "Task Force 141 Polska".
  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 niektórzy członkowie Delta Force noszą imiona członków Task Force 141.
  • W świetle międzynarodowych przepisów, Rosja miała prawo do napaści na każde z państw, których obywatele służyli w Task Force 141.

WideoEdytuj