FANDOM

MW2icontr MW3tr IWtopright

Terminal – mapa dla trybu wieloosobowego w Call of Duty: Modern Warfare 2. Mapa dostępna jest również za darmo dla posiadaczy Call of Duty: Modern Warfare 3. Jej odnowiona wersja pojawi się także w najnowszym Call of Duty: Infinite Warfare.

Opis

Akcja rozgrywa się na terenie lotniska im. Zachajewa w Moskwie. Walczą między sobą Specnaz i Rangers.

Ciekawostki

Ogólne

  • Można się dostać na dach samolotu.

Call of Duty: Modern Warfare 2

  • W obu sklepach z książkami i perfumami lecą dwie rosyjskie piosenki można ich dobrze wysłuchać są grane prawdopodobnie na instrumencie zwanym bałałajka.
  • Na spawnie Specnazu z lewej strony można zauważyć sklep z wódką a nad nim napis "LENIN".
  • Nad spawnem Specnazu wisi papierowy samolot którego nie ma w Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 3

  • Gdzieś z boku mapy w sklepie poza mapką można znaleźć 2 latające pudełka gry, na których narysowany jest Price. Sklep jest po prawej stronie na spawie Specnazu w sklepie gdzie są wina.
  • Ta mapa została pierwotnie znaleziona w plikach gry Call of Duty: Modern Warfare 3 wraz z innym ekranie ładowania przed jej oficjalnym ogłoszeniem.
  • Znak Burger Town, a także nazwy innych sklepów, zostały przetłumaczone na język rosyjski.
  • Księgarnię zastąpiono magazynem elektronicznym.
  • W trybie przetrwania wrogi Little Bird nie będzie strzelać przez szybę by zabić gracza.
  • W nieoficjalnej wersji, nie było szyb w oknach samolotu.
  • W trybie przetrwania jest kilka miejsc niedostępnych, takich jak tył samolotu i skrzynie w rogu mapy.

Call of Duty: Infinite Warfare

  • Mapa jest dostępna jako bonus, dla tych którzy złożyli zamówienie przedpremierowe Call of Duty: Infinite Warfare.
  • Ta wersja mapy rozgrywa się w zupełnie innym miejscu i czasie, niż jej pierwotna wersja.