FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr
Call of Duty WAW - Shi No Numa Easter Egg song "The One" Elena Siegman Kevin Sherwood04:51

Call of Duty WAW - Shi No Numa Easter Egg song "The One" Elena Siegman Kevin Sherwood

Verrückt Game Over Song00:24

Verrückt Game Over Song

Fragment The One na końcu gry

The One – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Wykonana i napisana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Elenę Siegman.

Tryb ZombieEdytuj

Krótki fragment piosenki można usłyszeć na końcu rozgrywki na mapie Verrückt. Na mapie Shi No Numa z kolei pojawia się ona w pełnej wersji pod postacią muzycznego easter egga. Żeby włączyć tę piosenkę, gracz musi trzykrotnie wcisnąć przycisk użycia na czarnym telefonie stacjonarnym znajdującym się w pokoju komunikacyjnym.

KoszmaryEdytuj

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Nowy świat", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Deadair Dead Air (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
To musi być pomyłka

CiekawostkiEdytuj

  • Nieco inna wersja tej piosenki miała być muzyką w trakcie rundy piekielnych psów, ale Treyarch zrezygnowało z tego pomysłu.
  • Jest jedyną sekretną piosenką, za której włączenie po raz pierwszy dostaje się osiągnięcie.
  • Odnowiona wersja piosenki znajduję się w soundtracku mapy Origins.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki